  • 11. Data: 2010-06-02 07:25:13
    Temat: Re: Alternator - powtórka z rozrywki
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-02, Tytus <t...@g...pl> wrote:

    > ***Użytkownik "marider"
    > A moze sprzedaj to moto i zamien na cos co sie nie psuje? "Kawasaki to
    > padaki" ;)
    >
    > He he to juz tylko kwesia czasu :)
    > Pomimo ze milosc jest slepa...
    No way. Kwacker ma u mnie dozywocie, jakas srupka to nie powod zeby
    sprzedawac tak wspaniale moto :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2010-06-02 07:30:49
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    "AZ"
    No way. Kwacker ma u mnie dozywocie, jakas srupka to nie powod zeby
    sprzedawac tak wspaniale moto :-)

    Z naciskiem na dozywocie - wlasnie kiedy jakas srupka siem urwie i wpadnie
    n.p. do cylindrow czy skrzyni

    Tytus z fabryki

  • 13. Data: 2010-06-02 08:33:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-01, Ivam <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    > Aaa... to moze byc luz;)

    Srupka wyglada tak:
    http://img690.imageshack.us/img690/1929/image093xn.j
    pg
    http://img31.imageshack.us/img31/5796/image092we.jpg

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2010-06-02 09:10:32
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    AZ napisał(a):
    > No way. Kwacker ma u mnie dozywocie

    Jego dozywocie? No to juz niedugo ;-)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 15. Data: 2010-06-02 09:29:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-02, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > Jego dozywocie? No to juz niedugo ;-)

    Spokojnie, jeszcze troche pojezdzi :-) Hondom sie napewno nie
    skalam...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2010-06-02 10:32:46
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    AZ pisze:

    > Srupka wyglada tak:
    > http://img690.imageshack.us/img690/1929/image093xn.j
    pg
    > http://img31.imageshack.us/img31/5796/image092we.jpg

    zajebista srubka.

    IMO to najwyrazniej musi byc tam jakas gatunkowa sruba 8.8 czy cos.

    Urywa sie bo moze byla z castoramy poprzednia i ostatnia.

    To co tam zostalo w srodku to lekko bol, trza nawiercic pod wykretak i
    wykrecic. Wartaloby gwint wewnatrz walka poprawic narzynka.

    KJ

  • 17. Data: 2010-06-02 10:36:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-02, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > zajebista srubka.

    Dzieki, tez mi sie podoba.

    > Urywa sie bo moze byla z castoramy poprzednia i ostatnia.

    To byla srupka wkrecona przez jakiegos pana chinczyka w fabryce KHI. Na
    biurku mam poprzedni alternator w ktorym stalo sie to samo i po tym kupilem
    drugi kompletny ze srupka wkrecona przez pana chinczyka.
    > To co tam zostalo w srodku to lekko bol, trza nawiercic pod wykretak i
    > wykrecic. Wartaloby gwint wewnatrz walka poprawic narzynka.

    No i tak zrobie, gdzie w Waw dostac dobre srupki?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2010-06-02 10:38:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-02, AZ <a...@g...com> wrote:

    > [...] pana chinczyka w fabryce KHI [...]
    > [...] pana chinczyka.

    Tfu, japonczyka :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2010-06-02 10:43:31
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    AZ pisze:

    > To byla srupka wkrecona przez jakiegos pana chinczyka w fabryce KHI. Na
    > biurku mam poprzedni alternator w ktorym stalo sie to samo i po tym kupilem
    > drugi kompletny ze srupka wkrecona przez pana chinczyka.

    acha, no to moze KHI nie docenilo przyspieszen i przeciazen w winklu pod
    takiego kierowce jak Ty ?

    Albo jest jakas wada fabryczna w Twoim egzemplarzu przez ktora jebie sie
    srupka - nie mam pojecia - gwint w walku jest za krotki sruba sie opiera
    o dno otworu a to co na niej pracuje majac troche luzu meczy ta srubke
    az sie oslabi i urwie - takie tam preclowe pierd...nie.

    > No i tak zrobie, gdzie w Waw dostac dobre srupki?

    fabory ?

    KJ

  • 20. Data: 2010-06-02 10:49:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-02, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > acha, no to moze KHI nie docenilo przyspieszen i przeciazen w winklu pod
    > takiego kierowce jak Ty ?

    Noooo napewno :-)
> [...]
    > o dno otworu a to co na niej pracuje majac troche luzu meczy ta srubke
    > az sie oslabi i urwie - takie tam preclowe pierd...nie.

    Odwierce moze dzisiaj to ze srodka i bede patrzyl, ja mam egzemplarz 2003
    - padlo w zeszlym roku przy 33kkm, kupilem altek z roku 2002 - po szczotkach
    wygladal na mniej jezdzonego niz moj, padlo teraz przy 46kkm...

    > fabory ?

    Tylko jaka tam mam srupke prosic? Mocna? Supermocna?

    --
    Artur
    ZZR 1200