eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAlternator poszedł z dymym...Re: Alternator poszedł z dymym...
  • X-Received: by 2002:a25:8e0c:: with SMTP id p12mr224855ybl.4.1550563843079; Tue, 19
    Feb 2019 00:10:43 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a25:8e0c:: with SMTP id p12mr224855ybl.4.1550563843079; Tue, 19
    Feb 2019 00:10:43 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!m21no1501035qta.0!news-out.google.com!o7ni2330qta.1!nn
    tp.google.com!m21no1501024qta.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegro
    ups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 19 Feb 2019 00:10:42 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <q4fas6$3tb$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.219.130.230;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 85.219.130.230
    References: <q4daq0$5rf$2@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <q4f55s$u5d$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <q4fas6$3tb$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: Alternator poszedł z dymym...
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Tue, 19 Feb 2019 08:10:43 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650483
    [ ukryj nagłówki ]

    On Monday, February 18, 2019 at 11:16:39 PM UTC+1, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Na moje oko asymptotyczne do jakiegoś maxa, ale czy
    > ten max to ,,papierowy'' max?

    Tego nie wiem, generalnie powinien byc, zapewne z dokladnoscia do norm, ktore opisuja
    jak zmierzyc/podawac...

    > I czy przy tym maxie
    > nie dochodzi do spalenia izolacji?

    Nie, praca "wg tej krzywej", czyli maks prad dla danych obrotow to dosc typowy sposob
    raczej...
    Np. masz 10V SEM aku (bo stal dlugo i sie rozladowal), w instalacji 14.5 to aku by
    sie ladowal masakrycznie duzym pradem, nie ma zadnego extra
    regulatora/ograniczenia... ogranicza go konstrukcja alternatora (czyli przy maksie
    zaczyna spadac napiecie w instalacji). A dodatkowo jak sie jeszcze wlaczy ogrzewanie
    szyb, nagrzewnice elektryczna klimy...

    Zreszta dawno temu ;) byly wskazniki ladowania typu
    https://www.olx.pl/oferta/wskaznik-ladowania-CID757-
    IDytmnj.html#8ae91e5c5d
    z zerem na srodu, zeby dalo sie sprawdzic, czy aktualnie ladujemy aku, czy pobieramy
    z niego prad i w koncu pojazd stanie, wiec np. trzeba wylaczyc cos nie do konca
    niezbednego.

    WS


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: