eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAlternator poszedł z dymym...Re: Alternator poszedł z dymym...
  • X-Received: by 2002:a0d:d205:: with SMTP id u5mr182804ywd.3.1550478618485; Mon, 18
    Feb 2019 00:30:18 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a0d:d205:: with SMTP id u5mr182804ywd.3.1550478618485; Mon, 18
    Feb 2019 00:30:18 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!news.neodome.net!news.redatomik.org!
    newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl!85.12.16.70.MISMATCH!peer03.ams1!pe
    er.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!pee
    r01.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!m21no10900634qta.0
    !news-out.google.com!o7ni1048qta.1!nntp.google.com!m21no10900613qta.0!postnews.
    google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 18 Feb 2019 00:30:18 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <q4daq0$5rf$2@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.219.130.230;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 85.219.130.230
    References: <q4daq0$5rf$2@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <f...@g...com>
    Subject: Re: Alternator poszedł z dymym...
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Mon, 18 Feb 2019 08:30:18 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 1968
    X-Received-Body-CRC: 833635762
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650370
    [ ukryj nagłówki ]

    On Monday, February 18, 2019 at 5:03:14 AM UTC+1, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > - jeśli 30 A (czyli ~18 A dodatkowych) zabija alternator,
    > co w wypadku uruchomienia grzałki tylnej szyby?!

    Wspolczesnego sprawnego alternatora nie da sie przeciazyc. Nawet na zwarciu powinien
    dzialac (spadnie mocno napiecie).
    Jesli np. wlaczysz za duzo odbiornikow stojac na luzie, to po prostu bilans
    energetyczny bedzie ujemny i brakujaca czesc pradu pojdzie z akumulatora. Na dluzsza
    mete aku sie wtedy rozladuje...
    A przegrzac sie oczywiscie moze, np. jak oblepi sie syfem, blotem ograniczajacym
    oddawanie ciepla...





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: