-
X-Received: by 2002:a0d:d205:: with SMTP id u5mr182804ywd.3.1550478618485; Mon, 18
Feb 2019 00:30:18 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a0d:d205:: with SMTP id u5mr182804ywd.3.1550478618485; Mon, 18
Feb 2019 00:30:18 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!news.neodome.net!news.redatomik.org!
newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl!85.12.16.70.MISMATCH!peer03.ams1!pe
er.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!pee
r01.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!m21no10900634qta.0
!news-out.google.com!o7ni1048qta.1!nntp.google.com!m21no10900613qta.0!postnews.
google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 18 Feb 2019 00:30:18 -0800 (PST)
In-Reply-To: <q4daq0$5rf$2@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.219.130.230;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 85.219.130.230
References: <q4daq0$5rf$2@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <f...@g...com>
Subject: Re: Alternator poszedł z dymym...
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Mon, 18 Feb 2019 08:30:18 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 1968
X-Received-Body-CRC: 833635762
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650370
[ ukryj nagłówki ]On Monday, February 18, 2019 at 5:03:14 AM UTC+1, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> - jeśli 30 A (czyli ~18 A dodatkowych) zabija alternator,
> co w wypadku uruchomienia grzałki tylnej szyby?!
Wspolczesnego sprawnego alternatora nie da sie przeciazyc. Nawet na zwarciu powinien
dzialac (spadnie mocno napiecie).
Jesli np. wlaczysz za duzo odbiornikow stojac na luzie, to po prostu bilans
energetyczny bedzie ujemny i brakujaca czesc pradu pojdzie z akumulatora. Na dluzsza
mete aku sie wtedy rozladuje...
A przegrzac sie oczywiscie moze, np. jak oblepi sie syfem, blotem ograniczajacym
oddawanie ciepla...
Następne wpisy z tego wątku
- 18.02.19 10:15 yabba
- 18.02.19 12:51 J.F.
- 18.02.19 20:51 Eneuel Leszek Ciszewski
- 18.02.19 21:37 Eneuel Leszek Ciszewski
- 18.02.19 21:39 Eneuel Leszek Ciszewski
- 18.02.19 22:03 WS
- 18.02.19 23:16 Eneuel Leszek Ciszewski
- 18.02.19 23:33 PiteR
- 18.02.19 23:43 Eneuel Leszek Ciszewski
- 18.02.19 23:55 Eneuel Leszek Ciszewski
- 19.02.19 01:21 yabba
- 19.02.19 01:41 Eneuel Leszek Ciszewski
- 19.02.19 02:48 Zenek Kapelinder
- 19.02.19 06:03 J.F.
- 19.02.19 09:10 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=