eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAlternator padłRe: Alternator padł
  • X-Received: by 10.31.54.206 with SMTP id d197mr65866vka.26.1500917534269; Mon, 24 Jul
    2017 10:32:14 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.31.54.206 with SMTP id d197mr65866vka.26.1500917534269; Mon, 24 Jul
    2017 10:32:14 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!t6no749497itb.0!news-out.google.com!g57ni95qtg.1!nntp.goog
    le.com!21no323767qtx.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!n
    ot-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 24 Jul 2017 10:32:13 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <ol55op$fbt$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.111.157;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.111.157
    References: <okvh3d$f4f$3@dont-email.me> <okvo0u$kav$1@node2.news.atman.pl>
    <ol074b$h20$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    <ol0feq$9da$1@node2.news.atman.pl> <ol1lmg$b1m$1@node2.news.atman.pl>
    <ol282u$rbd$1@node2.news.atman.pl>
    <5975b4d0$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <ol4cui$bck$1@node1.news.atman.pl>
    <5975b8d9$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <ol55op$fbt$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: Re: Alternator padł
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 24 Jul 2017 17:32:14 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:721290
    [ ukryj nagłówki ]

    Ale nie bylo zadnych wlacznikow cisnieniowych. Pompa napedzana od silnika pracuje
    caly czas. To nie sa pompy o jakis wysrubowanych parametrach. Z reguly nie ma
    chlodnicy plynu hydraulicznego. Maja bardzo duza zywotnosc i wade ze caly czas
    pobieraja energie z silnika. A ze energia produkowana przez silnik jest bardzo droga
    to lepiej wypada wspomagnie elektryczne. Wspomaganie elektryczne z punktu widzenia
    producenta ma duza zalete. Od kooperanta przychodzi kompletny podzespol do ktorego
    wystarczy podlaczyc kostke z pradem i dziala. Przy wspomaganiu hydraulicznym pompa i
    przekladnia to dwa oddzielne podzespoly. Do nich dochodzi zbiornik na plyn. Wszystko
    musi byc polaczone przewodami i musi byc szczelne, po uruchomieniu wymaga
    odpowietrzania. Producentowi odpada zakup wielu czesci w tym plynu hydraulicznego.
    Paskudne jest dla uzytkownika to ze nowy podzespol na czesci zamienne jest drogi do
    tego tak robiony zeby naprawa byla albo trudna albo niemozliwa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: