eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAlternator padłRe: Alternator padł
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Alternator padł
    Date: Mon, 24 Jul 2017 11:04:45 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <ol4d7d$bjp$1@node1.news.atman.pl>
    References: <okvh3d$f4f$3@dont-email.me> <okvo0u$kav$1@node2.news.atman.pl>
    <ol074b$h20$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    <ol0feq$9da$1@node2.news.atman.pl> <ol1lmg$b1m$1@node2.news.atman.pl>
    <ol282u$rbd$1@node2.news.atman.pl>
    <ol2mlr$h4a$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    <ol2n71$n7u$1@node1.news.atman.pl>
    <5975b499$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 185.53.155.184
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1500887085 11897 185.53.155.184 (24 Jul 2017 09:04:45
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Jul 2017 09:04:45 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.8.0
    In-Reply-To: <5975b499$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Antivirus: Avast (VPS 170723-2, 2017-07-23), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:721273 pl.misc.samochody:2611073
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-07-24 o 10:49, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:ol2n71$n7u$...@n...news.atman.pl...
    >> To teraz pomyśl że w innych autach jeszcze do tych 53A trzeba dorzucić
    >> tak 50-70A :) widziałem auta że jak zgasł silnik a kierowca zakręcił
    >> kierownicą to aż światła mijania przygasały, tak obciążało akumulator.
    >> To też jest przyczynek do tego że teraz akumulatory szybciej padają
    >> niż kiedyś, jak np jedzisz dużo po mieście głównie w korku na luzie i
    >> kręcisz kierownicą
    >> wtedy wiekszość prądu idzie z akumulatora.
    >
    > Ale czy taki duzy przyczynek ?
    Chyba tak, jak słyszę to teraz częściej padają akumulatory,
    a produkcja chyba aż tak się nie zmieniła żeby aż tak spadła trwałość ich.

    > Chwila tego obciazenia, mniejsze niz z rozrusznika, alternator cos tam
    > jednak laduje - rozruchowy akumulator dostosowany do krotkich i duzych
    > obciazen nie powinien miec z tym klopotow.
    Może tak może nie, tego normalnie nie widzisz, ja widziałem na testach
    przekładnie
    kierownicze i byłem zaskoczony ile to prądu bierze.

    >
    > Chinska jakosc i tyle :)
    Z chińczykami to nic nie ma wspólnego, te co widziałem są wszystkie
    produkowane w Polsce, od A do Z,
    odbiorcy to główni producenci aut w europie.


    --
    Pozdr
    Janusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: