eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAlternator KIA SPORTAGE › Re: Alternator KIA SPORTAGE
  • Data: 2010-12-07 22:03:31
    Temat: Re: Alternator KIA SPORTAGE
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    J.F. napisał(a):
    > A na wiekszych obrotach ?
    Zimny silnik, bez względu na ilość włączonych odbiorników, na wolnych
    obrotach 12,5V ale jak doda gazu wskakuje na 14V.

    Na ciepłym silniku włączone światła, dmuchawa, na wolnych obrotach
    jest 14 z hakiem.

    Nie wiem czy jest tam dostęp do listwy zasilającej świece.
    Najprościej byłoby sprawdzać napięcie na tej listwie po uruchomieniu
    zimnego silnika, kiedy to napięcie zniknie
    > Ja mam tylko forda, u mnie faktycznie swiece sie grzeja jeszcze
    > kilkanascie sekund po zgasnieciu lampki.
    Kilkanaście sekund. Ale nie aż do rozgrzania silnika.
    Ale jak przekręcisz kluczyk na rozruch silnika, to automatycznie
    świece jak jeszcze grzeją, wyłączają się. Tak?
    > Z drugiej strony - moze mu sie po prostu jedna faza urwala. A moze
    > cos nie tak ze sterowaniem swiec - moze sie powinny znacznie
    > wczesniej wylaczac ?
    I tu się zaczynają gdybania, podobne do elektryka.
    Coś żre mu strasznie prąd tak długo, aż nie zagrzeje się silnik. Tak
    na oko około 10 min.
    --
    Krzysiek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: