eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaAllegro: Jan Bułhak - Fotografia ojczysta - rarytas! od 1 zł BCMRe: Allegro: Jan Bułhak - Fotografia ojczysta - rarytas! od 1 zł BCM
  • Data: 2009-12-04 10:34:30
    Temat: Re: Allegro: Jan Bułhak - Fotografia ojczysta - rarytas! od 1 zł BCM
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://allegro.pl/my_page.php?uid=565315
    >
    > "Fotografem jestem "od zawsze". W zamierzchłych czasach pracowałem w
    > Krajowej Agencji Wydawniczej i Centralnej Agencji Fotograficznej, przez
    > wiele lat miałem zakład fotograficzny. Fotografuję przede wszystkim dla
    > przyjemności, aparatami wielkoformatowymi Shen Hao i Sinar oraz Mamiyą RB
    > 67. Zawodowo zajmuję się wydawaniem książek, co również sprawia mi
    > przyjemność; pierwsze, wydane przeze mnie pozycje, to "Światło i cień w
    > fotografii", "Przedmiot rzeczywisty i jego obraz" Witolda Dederko oraz "Moja
> [...]

    Jakkolwiek nie uważam żeby Czarek był specjalnie uzdolniony to nie wiem gdzie
    w tym tekście znalazłeś nadętego, aroganckiego i smutnego. Człowiek pisze co
    robi w sposób jaki myśli i czuje (tak jak potrafi), albo stosuje chwyt
    marketingowy. To pierwsze, uważam, jest warte jedynie pochwały. Ostatnie może
    być.

    pozdrawiam
    marek