  • Data: 2005-04-12 22:53:05
    Temat: Re: Allegro
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[no_spam]cn.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kamil kapturkiewicz wrote:

    > akurat jak ja mialem tk to sie sypalo czesciej niz dzialalo.

    Najwyrazniej byles jednym z pierwszych klientow a oni raczkowali. W
    kazdym razie szybko zrobili sie profesjonalistami poniewaz w przeciagu
    roku jakosc uslug wzrosla bardzo. Malo tego przepustowosc szkieletu jest
    spora co widac na statystykach czasow i strat z wieloma operatorami. Co
    do samego Allegro to sie ne dziwie ze skacze z kwiatka na kwiatek bo to
    dziwna instytucja ktora zyje w swoim swiecie. Oni z zalozenia maja
    gdzies klientow i traktuja wszystkich byle jak. Sam tego doswiadczylem i
    zadne zachowanie tej instytucji mnie nie zaskoczy ;)