  • Data: 2005-04-15 00:00:04
    Temat: Re: Allegro
    Od: Olek <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof Oledzki napisał:
    > Wszystko pięknie, tylko że w neostradzie PPPoE jest robione jako
    > PPPoEoA.

    A proszę bardzo, niech będzie nawet PPPoWiaderko, zupełnie nie obchodzi
    mnie ani nie przeszkadza protokół stosowany przez providera. Niech tam
    będzie narzut i 50%.
    Niech tylko to z czego ja korzystam czyli ethernetu wychodzącego z
    urządzenia instalowanego u klienta wychodzi to co zadeklarowali w opisie
    usługi: 512 kbps IP w ramkach ethernetowych.
    54 zamiast 64 kBps a jeszcze gorzej z uploadem, obcięty z 16 kBps do 12,
    nie tego się spodziewałem. Dorzucić 50zł i jest neostrada 2Mbity i to
    pełne z uploadem 30 kBps, a że cyrograf na 2 lata to nic, w tkt jest na rok.
    --
    Olek