    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Alle drogo na Allegor...
    Date: Tue, 28 May 2013 02:31:20 +0200
    <ybwyxy31mdyx$.hmtksux5gj7l.dlg@40tude.net>
    <knrfdq$bsp$1@speranza.aioe.org>
    <1...@4...net>
    <knubde$ioe$1@speranza.aioe.org>
    <a...@4...net>

    "J.F." a...@4...net

    > http://spectrum.ieee.org/consumer-electronics/portab
    le-devices/trying-out-indoor-navigation-using-inerti
    al-sensing
    > http://www.instk.org/
    > http://nem-summit.eu/wp-content/plugins/alcyonis-eve
    nt-agenda/files/NEM2010-Paper675_camera-ready.pdf
    > http://www.youtube.com/watch?v=HTZFRDBdQck

    > Co za czasy, zanim czlowiek o czyms pomysli, to inni to juz zrobili
    > :-(

    Najwyraźniej koło też już wymyślono...

    Nie o sam pomysł mi tutaj chodzi, bo jest znany, ale o jego
    cwaną realizację. Toż zapisywanie śladu na podstawie wskazań
    odbiornika GPS wydaje się być prymitywnie prostym zajęciem,
    a jednak dwa różne zapisywacze zapisują inaczej pomimo tych
    samych ustawień -- najmniejsza odległość typu 5 metrów,
    najmniejszy czas, czyli jedna sekunda itd...

    "J.F" 51a32b63$0$26700$6...@n...neostrada.pl

    e-produkty/ego

    > No i tu mam wlasnie problem - czy to trzy osobne czujniki (trzy 3D),

    Nie wiem, ale noszę się z zamiarem kupna tego ego. :)
    Jednak nie chcę tak kupić, aby za kilka miesięcy kupić kolejny...

    > czy jeden akcelerometr 3D, i wyniki prezentowane w trzech postaciach.
    > Ma zyroskopy, czy nie ma ... oto jest pytanie :-)

    Podobnież z Bestią.

    http://www.pentagram.pl/produkty/smartfony/monster

    Wg producenta Ego nie ma HSPA+ -- według innych ludzi jednak Ego ma HSPA+.
    Komu wierzyć? Monster ponoć ma. Różnica jest -- HSPA ma 3 razy dłuższe
    opóźnienia niż HSPA+, co jest odczuwalne w rozmowach telefonicznych.
    Obok dużych opóźnień ważne są także nierównomierności w szybkości,
    ale nie wiem, jak wygląda porównanie HSPA+ z HSPA i nie wiem, na ile
    ważne są te nierównomierności w wypadku Aer2. :)

    -=-

    EasyCALL wrzuca swoją aplikację na nowe tablety, zmuszając tym
    samym FCN?Tlenofon do lepszego traktowania klientów, co pozwoliło
    mi na używanie smartfonu jako sprzętu do VoIPa z numerami/kontami FCN.

    VoIP po HSPA (po Aero2) idzie dobrze, choć rzecz jasna gorzej niż
    po WiFi. Po HSPA+ spodziewam się wyraźnej poprawy, choć ja prawie
    nie rozmawiam via telefon, a dotychczasowe trudności miały podłoże
    polityczne -- FCN nie szanuje swoich klientów.

    -=-

    Chcę kupić nowy smartfon lub tablet. Ale nie chcę mieć masy
    smartfonów czy tabletów, więc chcę dobrze zastanowić się nad
    zakupem. Ostatecznie Samsunga Galaxy Ace mogę sprzedać.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'