  • Data: 2014-12-05 12:37:16
    Temat: Re: Alkomat +-150zł
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    >Zalezy czego sie po tym oczekuje... najlepiej taki policyjny +
    >coroczna kalibracja ;)
    >Aczkowiek jak mam za mniej niz 200PLN - Alcosafe S4
    >Dziala OK, znaczy musze wymienic czujnik (po ponad 2 latach)

    >Do sprawdzenie czy ma sie 0.0 wystarcza, dokladnosc porownujac
    >alkoholowym liczydelkiem i "na oko" ;) tak +- 0.1promila,
    >powtarzalnosc pomiarow idealna - na poczatku testowalem np. godzine
    >po jednym piwie...

    Problem w tych tanich jest taki, ze maja rozdzielczosc 0.1 promila
    (czy jak producenci wola 0.01 ale procenta).

    Widzisz 0.0 - moze jestes trzezwy, a moze czujnik zepsuty.
    Widzisz np 0.4 - ok, wiesz ze nie mozesz.

    Widzisz takie 0.1 - to nic nie wiesz. Dodajac dokladnosc urzadzenia -
    moze jest 0.21 i masz problem.

    Takie z wieksza dokladnoscia to juz rzadziej spotykane ... a i rozrzut
    pomiarowy duzy.

    J.