  • 81. Data: 2010-07-09 22:15:12
    Temat: Re: Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 9 Jul 2010 21:47:04 +0200, 'Tom N'
    <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > Czyli kto?

    Znajdujesz za wycieraczką.

    > I na takie coś się ktoś daje nabrać...
    > Aaaaa... nie zna przepisów dotyczących zatrzymania pojazdu, to skąd miałby
    > znać przepisy dotyczące /mandatowania/ za takowe zatrzymanie.

    Ależ cześć i chwała czeka na pogromców złego prawa lokalnego. Go
    for it.

    r.
    _____________

  • 82. Data: 2010-07-09 22:45:10
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    > d) blokada umożliwia ściągalność mandatu (patrz niżej)

    A co w przypadku gdy nie zgodzę się przyjąć mandatu? Mandat nie jest jedyną
    możliwością ukarania za wykroczenie (przecież mam prawo odmówić jego
    przyjęcia). Czy w takim przypadku auto będzie zablokowane do wydania
    prawomocnego orzeczenia Sądu?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 83. Data: 2010-07-09 22:45:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

    > Ciekawszy jest przypadek - co jak właściciel wskaże kilku potencjalnych
    > winowajców i... wszyscy się przyznają? :-)

    Na miejscu policji zamaist mandatu wystawiłbym wniosek do sądu grodzkiego
    Znaczy się ktoś kłamie w sądzie. Nie chciałbym być w skórze tego jeśli
    wyjdzie, że ktoś był w tym czasie gdzie indziej. Po co mieć nasrane w
    papierach za głupotę.

  • 84. Data: 2010-07-09 22:50:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Dobre!! Ktoś to gdzieś stosuje?

    był taki pomysł, żeby z automatu wystawiac mandaty tym, których czas
    przejazdu z katowic do krakowa miedzy bramkami opłat był krótszy niż
    odelgłość przez dozowlona prędkość.

  • 85. Data: 2010-07-09 22:51:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-09 22:45, Leszek Kowalski pisze:

    > A co w przypadku gdy nie zgodzę się przyjąć mandatu?

    Ano tyle, że przez własną głupotę straciłeś sporo czasu.

    > Mandat nie jest jedyną
    > możliwością ukarania za wykroczenie (przecież mam prawo odmówić jego
    > przyjęcia).

    Oczywiście, że masz prawo. Straciłeś trochę czasu, teraz stracisz na
    wycieczkach do SG.

    > Czy w takim przypadku auto będzie zablokowane do wydania
    > prawomocnego orzeczenia Sądu?

    Biorąc pod uwagę Twoje podejście do zagadnienia to pewnie taka
    forma 'wychowawcza' by się przydała. Najlepszy byłby parking
    policyjny po odholowaniu lawetą.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 86. Data: 2010-07-09 23:37:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

    > Biorąc pod uwagę Twoje podejście do zagadnienia to pewnie taka
    > forma 'wychowawcza' by się przydała. Najlepszy byłby parking
    > policyjny po odholowaniu lawetą.

    Dokladnie.
    Swistek z mandatem wyladuje w koszu, albo na ulicy i znowu zaparkuje w
    tym samym miejscu. A tak zastanowi sie dwa razy czy warto tracic czas.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 87. Data: 2010-07-10 00:02:15
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    > Oczywiście, że masz prawo. Straciłeś trochę czasu, teraz stracisz na
    > wycieczkach do SG.

    Popełniam wykroczenie i zostaje ukarany. Dlaczego SM uniemożliwia mi
    korzystanie ze swojej własności?
    Wystarczy sam mandat/wyrok. Czy blokada na kole zwiększa ściągalność?

    > Biorąc pod uwagę Twoje podejście do zagadnienia to pewnie taka
    > forma 'wychowawcza' by się przydała. Najlepszy byłby parking
    > policyjny po odholowaniu lawetą.

    Skoro auto zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego to powinno zostać
    odholowane na parking policyjny, nie mam do tego żadnych zastrzeń. W
    przypadku opisanym w wątku auta nie zagrażają w żaden sposób.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 88. Data: 2010-07-10 00:03:14
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    witek wrote:

    > Było. przeczytaj archiwum.

    Nie wydaje mi się, aby napisanie odpowiedzi było dużo bardziej
    kłopotliwe od napisania takiej - raczej mało uprzejmej.
    Ale istotnie, już takie odpowiedzi widywałem.

    witrak

  • 89. Data: 2010-07-10 00:04:48
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    witek wrote:

    > był taki pomysł, żeby z automatu wystawiac mandaty tym, których czas
    > przejazdu z katowic do krakowa miedzy bramkami opłat był krótszy niż
    > odelgłość przez dozowlona prędkość.

    Było w realu. Dwadzieści lat temu. W NRD.

    witrak()

  • 90. Data: 2010-07-10 02:04:46
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Rędziak w <news:slrni3f0qg.nir.rekin@drapak.wkurw.org>:

    > Znajdujesz za wycieraczką.

    Raz znalazłem kawałek papieru z pieczątką SM, udałem się do ich siedziby
    celem wyjaśnienia, i okazało się, że to było zaproszenie do wizyty z prośbą
    o wskazanie kierującego, który zaparkował w "niedozwolonym" miejscu na
    drodze wewnętrznej.

    Innym razem policjant mnie straszył mandatem za zaparkowanie tuż za
    przejściem dla pieszych -- na drodze jednokierunkowej,

    > Ależ cześć i chwała czeka na pogromców złego prawa lokalnego.
    > Go for it.

    Chętnie, jak tylko pokażesz to lokalne prawo -- może być skan kwitu zza
    wycieraczki z widoczną podstawą prawną opłaty.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]