  • 31. Data: 2010-07-08 22:07:13
    Temat: Re: Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > No cóż - ja to już wyjaśniłem wcześniej. Przeczytaj jeszcze raz, może
    > zrozumiesz.

    Skoro jest możliwość swobodnego zastosowania kary przedłużającej niejako
    czas popełniania wykroczenia to najwyraźniej to wykroczenie jest
    całkowicie wirtualne.

  • 32. Data: 2010-07-08 22:08:41
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Gdyż myślałem że to idzie tylko na grupę pl.biznes.banki
    ale teraz widzę że to samo jest na pl.misc.samochody i trochę mnie
    to zaskoczyło że 1 wątek może być na 2 grupach jednocześnie.

    Pozdrawiam
    Damian

  • 33. Data: 2010-07-08 22:20:38
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 8 Jul 2010 21:46:15 +0200, 'Tom N'
    <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > Jakich? Za wycieraczkę zapewne wkładali zaproszenie na wizytę wyjaśniającą

    Jak ja dostałem takie zaproszenie, to była na nim cena i termin.
    I na nic była moja reklamacja, że bilet miałem (spadł skubaniec
    z deski). Uratowało mnie tylko to, że wystawiający spaprał coś w
    dokumentacji foto (a przynajmniej taka była oficjalna odpowiedź
    na moje odwołanie).

    > Od kiedy tak? Bo jak pamiętam to mogą wniosek do sądu sporządzić o nałożenie
    > grzywny za popełnienie wykroczenia lub niewskazanie sprawcy wykroczenia.

    O ile to jest grzywna, a nie kara administracyjna (jeśli to np.
    za parkowanie bez ważnej opłaty).

    r.
    _____________

  • 34. Data: 2010-07-08 22:40:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 08 Jul 2010 20:07:13 GMT, to wrote:
    >Skoro jest możliwość swobodnego zastosowania kary przedłużającej niejako
    >czas popełniania wykroczenia to najwyraźniej to wykroczenie jest
    >całkowicie wirtualne.

    Nie zawsze - np parkowanie na trawniku :-)

    J.

  • 35. Data: 2010-07-08 22:47:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    J.F. wrote:

    > Nie zawsze - np parkowanie na trawniku :-)

    Myślę, że trawnikowi przeszkadza także długość stania, a już na pewno
    deptanie go przez straszaków podczas zakładania blokady.

  • 36. Data: 2010-07-08 22:50:09
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-07-08 20:20, BK wrote:

    > To jest parking w strefie platnego parkowania - blokada jest za brak
    > oplaty za parkowanie (nie wrzucil nikt "piatala" do parkometru, albo
    > wrzucil o "piatala" za malo).

    Po tej stronie Alei strefy nie ma, a z tego co poznaje to jest pod
    budynkiem West Gate na Ochocie.

    --

    memento lorem ipsum

  • 37. Data: 2010-07-08 22:59:23
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Rędziak w <news:slrni3ccom.k45.rekin@drapak.wkurw.org>:

    > Jak ja dostałem takie zaproszenie, to była na nim cena i termin.

    Nie była to wymierzona "kara", tylko propozycja, żebyś sie w podanym
    terminie zgłosił, i *propozycja* sufitu...

    > O ile to jest grzywna, a nie kara administracyjna (jeśli to np.
    > za parkowanie bez ważnej opłaty).

    Podasz podstawę prawną założenia blokady na koła pojazdu i utrzymywania
    blokady koła tego pojazdu do czasu opłacenia wszystkich zaległości, czy nie
    podasz?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 38. Data: 2010-07-08 23:15:52
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 10-07-08 22:50, elmer radi radisson pisze:
    > Po tej stronie Alei strefy nie ma, a z tego co poznaje to jest pod
    > budynkiem West Gate na Ochocie.

    To nie wygląda jakby tam było 1.5m wolnego na chodniku.

    --
    Raf

  • 39. Data: 2010-07-08 23:39:47
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Rafał w <news:4c364008$0$17100$65785112@news.neostrada.pl>:

    > To nie wygląda jakby tam było 1.5m wolnego na chodniku.

    Kto Ci powiedział, że tam jest "chodnik"?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 40. Data: 2010-07-09 01:26:33
    Od: tombaz <b...@g...com>

    On 8 Lip, 21:31, masti <g...@t...hell> wrote:
    > Dnia pięknego Thu, 08 Jul 2010 14:25:39 -0500, osobnik zwany witek
    > wystukał:

    > skoro samochód stoi tam zagrażając bezpieczeństwu ruchu to SW dałą dupy.
    > Skoro nie zagraża to znak jest niepotrzebny.
    > CBDU
    A mi się wydaje, ze w wiekszosci przypadkow zalozenie blokady ma na
    celu wymuszenie zaplacenia zaleglych mandatow.
    A w tym konkretnym przypadku, prawdopodobnie wlasciciel budynku
    poprosil o interwencje SM. Kiedys jezdzilem do klienta do tego
    biurowca i ochroniarze przeganiali mnie wlasnie z tego chodnika.
    Wlasnie ochroniarze, a nie SM.