  • 21. Data: 2010-07-08 21:25:26
    Temat: Re: Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On 08 Jul 2010 19:03:10 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Z zaległościami to niby na jakiej podstawie?

    Zapewne na podstawie wcześniej wymierzonych kar.

    > Od kiedy SM zyskała
    > uprawienia sądu i komornika?

    Jak sądzę nie zyskała, natomiast następną propozycją mogłoby być
    przekazanie kary do egzekucji komorniczej. A zły dotyk boli całe
    życie...

    r.
    _____________

  • 22. Data: 2010-07-08 21:25:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    to wrote:

    > Wiem, ze logika jest Ci dziedziną obcą, ale spróbuj zastanowić się,
    > dlaczego kara za postój w miejscu niedozwolonym ma polegać na przymusowym
    > wydłużeniu czasu tego postoju?

    Nie na przymusowym wydłużeniu postoju samochodu, a przymusowym postoju
    kierowcy. Postój samochodu to jakby temat oboczny.

  • 23. Data: 2010-07-08 21:31:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 08 Jul 2010 14:25:39 -0500, osobnik zwany witek
    wystukał:

    > Nie na przymusowym wydłużeniu postoju samochodu, a przymusowym postoju
    > kierowcy. Postój samochodu to jakby temat oboczny.

    skoro samochód stoi tam zagrażając bezpieczeństwu ruchu to SW dałą dupy.
    Skoro nie zagraża to znak jest niepotrzebny.
    CBDU

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2010-07-08 21:33:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-08 21:31, masti pisze:
    > Dnia pięknego Thu, 08 Jul 2010 14:25:39 -0500, osobnik zwany witek
    > wystukał:

    > skoro samochód stoi tam zagrażając bezpieczeństwu ruchu to SW dałą dupy.

    Nikt tego nie twierdził.

    > Skoro nie zagraża to znak jest niepotrzebny.
    > CBDU

    Bzdura. Zakaz parkowania jest nie tylko z racji zagrożenia ruchu.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 25. Data: 2010-07-08 21:40:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    masti wrote:

    > skoro samochód stoi tam zagrażając bezpieczeństwu ruchu to SW dałą dupy.
    > Skoro nie zagraża to znak jest niepotrzebny.

    czy naprawde nie potrafisz sobie wyobrazic innych sytuacji?

  • 26. Data: 2010-07-08 21:46:15
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Rędziak w <news:slrni3c9h6.9bn.rekin@drapak.wkurw.org>:

    > Zapewne na podstawie wcześniej wymierzonych kar.

    Jakich? Za wycieraczkę zapewne wkładali zaproszenie na wizytę wyjaśniającą

    > Jak sądzę nie zyskała, natomiast następną propozycją mogłoby być
    > przekazanie kary do egzekucji komorniczej.

    Od kiedy tak? Bo jak pamiętam to mogą wniosek do sądu sporządzić o nałożenie
    grzywny za popełnienie wykroczenia lub niewskazanie sprawcy wykroczenia.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 27. Data: 2010-07-08 21:47:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 08 Jul 2010 14:40:38 -0500, osobnik zwany witek
    wystukał:

    porafię, SW nie

  • 28. Data: 2010-07-08 21:47:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 08 Jul 2010 21:33:25 +0200, osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

    i co ma SW zrobić wtedy?

  • 29. Data: 2010-07-08 21:55:21
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Hej
    Ale to chyba nie jest grupa na takie dyskusje co.

    Damian

  • 30. Data: 2010-07-08 22:01:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 08 Jul 2010 21:55:21 +0200, osobnik zwany Damian Niusy
    wystukał:

    > Hej
    > Ale to chyba nie jest grupa na takie dyskusje co.

    gdyż?