  • Data: 2010-05-17 22:30:00
    Temat: Re: Aliasy do numeru
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Któregoś razu, "PiotRek" tak oto nam wyjawił(a):

    > A jak ma się do tego usługa COLP? To znaczy - który numer
    > (główny czy alias) jest pokazywany?

    Po wybraniu alias i podczas rozmowy widzisz ten właśnie numer (nie
    prawdziwy), to by było bez sensu :). I wszędzie gdzie nie sprawdzisz to
    masz podane że łączyłeś się z aliasem.

    Uruchomienie numeru wygląda tak, że wysłałem darmowego smsa na nr 8055 o
    treści "s". Automatycznie dostałem sms zwrotnego z numerem 883 923 661 :)
    Ważny 2 tyg z możliwością przedłużenia do 6 m-cy. Później wysłałem sma na
    ten sam numer o treści "stop" i numer zdeaktywowali :) Kolejny numer był o
    tych samych pierwszych 6 cyfrach.

    > Aha, wyłączyłbyś Q-P...

    Kurcze, nie wiem co to jest i jak to wyłączyć. Wykorzystuje Operę jako
    czytnik, zaktualizowałem ją kilka tygodni temu i włąsnie "tego się
    nabawiłem". Na forum nikt nie odpowiedział. Jak to wyłączyć i "z czym to
    się je"?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?