  • Data: 2010-05-18 00:54:02
    Temat: Re: Aliasy do numeru
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Któregoś razu, "SDD" tak oto nam wyjawił(a):

    > U?ytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisa? w wiadomo?ci
    > Którego? razu, "PiotRek" tak oto nam wyjawi?(a):

    > Skad wiesz?
    > Sprawdzales, dzwoniles na ten numer z linii ISDN? (tylko operatorzy
    > stacjonarnu na liniach ISDN umozliwiaja korzystanie z uslugi COLP).
    > Nie wiem, czy ktorys VoIP umozliwia - w kazdym razie zaden polski
    > operator
    > komorkowy w na pewno nie

    Jeżeli tak, to nic nie mogę powiedzieć w tym temacie, jak to wygląda z
    COLP, zresztą nie słyszałem o tej usłudze, nie miałem do czynienia z ISDN.
    Sprawdzałem dzwoniąc tylko poprzez voip i gsm.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."