-
X-Received: by 2002:a25:e901:: with SMTP id n1mr16415502ybd.54.1568215121186; Wed, 11
Sep 2019 08:18:41 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a25:e901:: with SMTP id n1mr16415502ybd.54.1568215121186; Wed, 11
Sep 2019 08:18:41 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!o24no8225211qtl.0!news-out.google.com!q23ni
195qtl.1!nntp.google.com!o24no8225206qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000go
o.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 11 Sep 2019 08:18:40 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <4...@g...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
References: <4...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <c...@g...com>
Subject: Re: Algorytm skręcania w prawo
From: s...@g...com
Injection-Date: Wed, 11 Sep 2019 15:18:41 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2662491
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 11 września 2019 10:06:02 UTC-5 użytkownik Bolko napisał:
> Prosze o algorytm skręcania z drogi głównej w prawo w
> drogę podporządkowaną
> Dodatkowe utrudnienie to równolegle do drogi głównej idzie
> ścieżka rowerowa która przecina pod kątem prostym drogę poporządkowaną.
>
>
Rowerzysta powinien zwolnic przecinajac droge nawet jadac po sciezce.
Tego ci pewnie brakuje.
Bo reszta pytania jest oczywista.
Ale jak chcesz to prosze:
-zalozenie jest takie ze z drogi nie widac ani poprzecznej drogi ani poprzecznej
sciezki rowerowej.
1. Dojezdzamy przodem samochodu do krawedzi sciezki.
2. powoli wjezdzamy na sciezke.
3. punkty 1+2 powinny trwac okolo 3-5sekund
4. jak widac nadjezdzajacego rowerzyste to cofamy zeby mogl przejechac
5. jak droga dla rowerow jest pusta powtarzamy punkt 4 w kontekscie drogi glownej.
6. Jak podczas punktu 5 nadjedzie rowerzysta to wracamy do punktu 4.
Nie rozdrabialem sie na wiecej szczegolow. Jak tam jest tez przejscie dla pieszych to
trzeba dodac punkty przed #1.
Do sprawnego dzialania tego algorytmu trzeba wspolpracy rowerowca jak i tego co
jedzie za samochodem. Bo jak rowerowiec jedzie bez patrzenia bo ma pierwszenstwo to
sie przejechac nie da. A jak ten z tylu podjedzie pod zderzak to nie ma gdzie cofnac.
Efekt jest durny ale tak sie powinno robic, bo drogi sa zle projektowane. A obstawiam
ze bedzie gorzej bo dojda hulajnogi.
PS.
Opisany algorytm dziala w usa. Tak trzeba tam jezdzic i tak ludzie jezdza.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.09.19 17:19 s...@g...com
- 11.09.19 17:21 TomN
- 11.09.19 17:21 J.F.
- 11.09.19 17:54 Shrek
- 11.09.19 19:54 RoMan Mandziejewicz
- 11.09.19 20:39 s...@g...com
- 11.09.19 22:06 TomN
- 11.09.19 23:59 Budzik
- 12.09.19 00:21 Poldek
- 12.09.19 12:16 J.F.
- 12.09.19 12:22 p...@g...com
- 12.09.19 13:16 J.F.
- 12.09.19 14:38 p...@g...com
- 12.09.19 15:07 J.F.
- 12.09.19 20:18 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 śnieg
- 2025-01-05 Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=