  • Data: 2019-09-11 17:54:21
    Temat: Re: Algorytm skręcania w prawo
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.09.2019 o 17:06, Bolko pisze:

    > duży poranny ruch w Krakowie plus skręt w prawo pod kątem prostym
    > wiec prędkości oscylujące wokół 10 km/h
    > a i tak mało brakowało

    Jak 10/h to po prostu łeb w prawo/tył. A jak 70km/h towcześniej patrzysz
    czy kogoś na ścieżce nie wyprzedzasz.

    Wiem, że w praktyce to kłopotliwe, ale się da. Ja też często paxa pytam
    (ale tylko tych co ich znam i wiem, ze wiedzą o co chodzi).

    Drogi do sukcesu są dwie - albo wiesz, że tam może być rowerant i wtedy
    raczej ogarniesz, albo nie wiesz i ogarnie to rowerant (w mojej ankiecie
    wśród znajomych 2 stwierdziło, ze uważa, 6 że rowerzyści po prostu w
    nich nie wjeżdzają).

    Żeby się pieprznąć trzeba zbiegu okoliczności w postaci nieuważnego
    kierowcy i nieuważnego (albo walczącego) rowerzysty. No i pecha. Więc
    zazwyczaj kończy się szczęśliwe.

    --
    Shrek