  • 11. Data: 2014-07-09 10:01:42
    Temat: Re: Algorytm przekszta?ce? symbolicznych
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Ze co?...

    A.L.

  • 12. Data: 2014-07-09 10:03:39
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2014-07-09, A.L <a...@a...com> wrote:

    > Ze co?...

    Że ironia. Jak intencjonalne postawienie tezy, która jest tak
    niedorzeczna, że przez nikogo rozsądnego nie powinna zostać wzięta za
    faktyczne stanowisko wypowiadającego się.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 13. Data: 2014-07-09 20:54:34
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    http://en.wikipedia.org/wiki/Poe%27s_law

  • 14. Data: 2014-07-09 21:42:10
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 9 Jul 2014 08:03:39 +0000 (UTC), "Stachu 'Dozzie' K."
> [...]

    >niedorzeczna, że przez nikogo rozsądnego nie powinna zostać wzięta za
    >faktyczne stanowisko wypowiadającego się.

    Ja to odebralem jako stanowcze stwierdzenie nei bydzace zadnej
    watpliwosci.

    Sa rozne sposoby zaznaczenie ze tekst jest ironiczny. Od puszczenia
    "mordki", po bardziej subtelne, jak odpowiedni styl. Nicego takiego w
    komentowanym tekscie nie bylo.

    Proponowalem juz w watku na temat liczb losowych aby niepotzrebnie nie
    robic sobie jaj z problemow merytorycznych. Owe jaja moga byc wziete
    powaznie.

    Zwlaszcza ze implementowani Lispu w jezyku X po to zeby w owym X cos
    napisac zdarza sie od czasu do czasu, a na grupie "lisp" jest wrecz
    listowane jako cnota. Co nei znaczy ze ma sens

    A.L.