  • 31. Data: 2010-04-01 00:23:46
    Temat: Re: Alfa Romeo Mito
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "hamberg" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:efd1f914-9e6b-481b-83ab-d2cd8dc29059@r1g2000yqj
    .googlegroups.com...
    > Niewielki zysk to jest właśnie na trasie, gdzie benzyniakiem też można
    > jechać oszczędniej.
    > Największy jest właśnie w mieście, mniejszy na autostradzie.

    >gdy mowimy o 18km przejazdach to sie zgodze.

    >Gdy mowimy o 5-6km jazdy po miescie to niestety nie jest tak rozowo w
    >stosunku do benzyniaka

    A to być może, nie dane mi było testować.
    Wyłącznie 12 km.
    Na 100 m może to jeszcze inaczej wyglądać. ;-)

  • 32. Data: 2010-04-01 02:39:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    hamberg wrote:

    > bo kolo dwumasowe nie lubi miasta

    1000 zł raz na 150 tys. km to rzeczywiście kolosalny wydate.

    > bo diesel sie dlugo rozgrzewa a jazda na niedogrzanym nie jest zbyt
    > zdrowa

    Co się konkretnie z nim strasznego stanie?

    > bo niewielki zysk w stosunku do benzynowego

    Jakieś 50%, a czasem i więcej, to rzeczywiście drobiazg. No chyba, ze
    ktoś pałuje diesla na wysokich obrotach jak benzynę.

    --
    cokolwiek

  • 33. Data: 2010-04-01 10:48:46
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-31 16:58, kamil pisze:
    > "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote in message

    > Mistrzu moj, to Ty przytoczyles przyklad King Crimson, miej wiec litosc
    > i nie odwracaj kota ogonem.

    Rozumiem, że King Crimson nagrało tylko jedną płytę? Pomijam kwestię, że
    to był przykład. Oczywiście każdy przykład i każdą analogię traktujesz
    dosłownie? Sherlocku?

    > Mito to fajne, miejskie auto wyrozniajace sie w tlumie. Ot i cala
    > filozofia tego samochodu, osoby z wyrafinowanym gustem wozi szofer, wiec
    > jako miejska popierdolka dla zony Mito sprawdza sie idealnie. Amen.

    A co ma piernik do wiatraka?

    A.

  • 34. Data: 2010-04-01 11:23:47
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-31 17:05, hamberg pisze:

    > manipulujesz faktami - to auto ktore pokazales to jest zmodyfikowana
    > alfa ktora zreszta na zdjeciach faktycznie wyglada niezbyt korzystnie.
    > Problem w tym ze w rzeczywistosci jak sie patrzy bezposrednio na auto
    > wyglada to duzo lepiej

    Pisałem o facjacie, więc dałem linka do pierwszego zdjęcia jakie
    znalazłem pokazującego przygód samochodu. Aczkolwiek jak widzę mito we
    wstecznym lusterku to ono właśnie tak niekorzystnie wygląda.

    Owszem lepiej wygląda jak się patrzy z boku. Owszem jest w tym jakaś
    oryginalność, ale chodzi mi o to, że nie ma co uogólniać w jedną stronę.
    Jeśli coś jest nietypowe to nie musi znaczyć, że jest fajne - a
    przynajmniej nie dla wszystkich. Ja przedstawiłem po prostu inny punkt
    widzenia.

    > a tutaj juz bredzisz. Trzymajac sie designu - nie trzeba daleko
    > szukac. Alfa 156 byla w calosci (accord, seaty) lub w detalach (np
    > klamki tylnych drzwi) kopiowana w wielu innych autach. Do dzis jej
    > sylwetka i wnetrze robia wrazenie w przeciwienstwie do japonskich,
    > francuskich czy niemieckich projektow.

    Fakt nadmiarowo uogólniłem, ale czy bredzę? Tak nawiasem, co niektórzy
    też wykazują się niezłą hipokryzją. Walter de'Silva projektant Alfy od
    jakiegoś czasu (1998r.) pracuje dla koncernu VW. Ale przecież VW są
    nudne i brzydkie:)

    A.

  • 35. Data: 2010-04-01 12:03:29
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Owszem lepiej wygl da jak si patrzy z boku. Owszem jest w tym jaka
    > oryginalno , ale chodzi mi o to, e nie ma co uog lnia w jedn stron .
    > Je li co jest nietypowe to nie musi znaczy , e jest fajne - a
    > przynajmniej nie dla wszystkich. Ja przedstawi em po prostu inny punkt
    > widzenia.

    ok, o gustach sie nie dyskutuje.

    > Fakt nadmiarowo uog lni em, ale czy bredz ? Tak nawiasem, co niekt rzy
    > te wykazuj si niez hipokryzj . Walter de'Silva projektant Alfy od
    > jakiego czasu (1998r.) pracuje dla koncernu VW. Ale przecie VW s
    > nudne i brzydkie:)

    Jesli piszesz o marce VW to jak najbardziej - nowy passat cc jakos
    sie broni a reszta jest po prostu nudna (deska w golfie jest imho
    porazka). Jesli mowisz o autach z koncernu vw to ja uwazam ze audi
    robi teraz naprawde niesamowite auta (przynajmniej od strony
    designu).

    Co do de'Silvy - tak jego reke widac od jakiegos czasu w seatach.
    Niestety oprocz jego reki widac jeszcze akcenty niemieckie - auta
    przypominajace alfe 156 nie maja tej lekkosci sylwetki, dynamiki w
    ksztaltach. Te marne kopie sa pekate i brzydkie niestety.

  • 36. Data: 2010-04-01 12:19:34
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote in message

    > Rozumiem, że King Crimson nagrało tylko jedną płytę? Pomijam kwestię, że
    > to był przykład. Oczywiście każdy przykład i każdą analogię traktujesz
    > dosłownie? Sherlocku?

    Wiem ile plyt nagrali, mam wszystkie (i to czesciowo na winylu). Dlatego
    smieszna wydala mi sie Twoja analogia.

    Make na piernik w nim robia.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 37. Data: 2010-04-01 13:01:49
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-01 12:19, kamil pisze:
    > "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote in message

    > Wiem ile plyt nagrali, mam wszystkie (i to czesciowo na winylu). Dlatego
    > smieszna wydala mi sie Twoja analogia.

    Fakt słuchanie winyli w samochodzie faktycznie może przekreślić wiele
    fajnych aut (zgodnie z Twoimi wcześniejszymi teoriami). Ale wracając do
    KC to przykładowo "The Power to Believe" jest całkiem przyjemne w odbiorze:)

    I było by tyle w tym temacie.

    A.

  • 38. Data: 2010-04-01 13:17:15
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-01 12:03, hamberg pisze:
    [...]
> [...]
    > porazka). Jesli mowisz o autach z koncernu vw to ja uwazam ze audi
    > robi teraz naprawde niesamowite auta (przynajmniej od strony

    Ilu ludzi to dwa razy więcej opinii:) Zgadzam się w pełni co do CC i
    Audi. Jednak jeżeli chodzi o deskę rozdzielczą w golfach (5, 6) czy
    takim sirocco to mi się one podobają. Owszem nie ma wodotrysków, czy
    jakiś star treków, ale są ludzie którzy coś takiego sobie cenią,
    zwłaszcza, że jakoś wykonania oraz użytych materiałów nie daje powodów
    do niezadowolenia. A ci co nie cenią to kupią sobie np. Hondę Civic:)
    albo coś w tym stylu.

> [...]
    > przypominajace alfe 156 nie maja tej lekkosci sylwetki, dynamiki w
    > ksztaltach. Te marne kopie sa pekate i brzydkie niestety.

    I bardzo dobrze, niemcy IMHO nie mają powodów do wstydu, jeżeli chodzi o
    ich narodowy gust (jak masz wątpliwości, to zapoznaj się z dokonaniami
    niemieckich artystów z dowolnej dziedziny i okresu, zwłaszcza malarstwa
    i architektury). Mając do wyboru pewne pomieszanie stylów a ład i
    harmonię to ja osobiście wolę to drugie. Może dlatego bardziej podobają
    mi się dokonania de'Silvy pod parasolem VW niż Alfy czy Fiata.

    Pozdrawiam,
    A.

  • 39. Data: 2010-04-01 14:16:35
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > I bardzo dobrze, niemcy IMHO nie mają powodów do wstydu, jeżeli chodzi o
    > ich narodowy gust (jak masz wątpliwości, to zapoznaj się z dokonaniami
    > niemieckich artystów z dowolnej dziedziny i okresu, zwłaszcza malarstwa

    oj, gust niemcow widac po tym jak wygladaja na wakacjach ;). Jakos
    czesciej slyszalem w szkole o dokonaniach wloskich czy francuskich
    artystow chociaz niemcy tez mieli swoje dokonania.

    > i architektury). Mając do wyboru pewne pomieszanie stylów a ład i
    > harmonię to ja osobiście wolę to drugie. Może dlatego bardziej podobają
    > mi się dokonania de'Silvy pod parasolem VW niż Alfy czy Fiata.

    no i tu mnie nie przekonasz ani najwyrazniej ja Ciebie..

  • 40. Data: 2010-04-01 16:47:40
    Od: maciej debski <m...@b...pl>

    On Mar 31, 11:41 am, "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote:
> [...]
    > dokonań francuzów czy też niemców to wychodzi już zupełnie blado,
    > niezależnie czy mowa o architekturze, malarstwie, rzeźbie czy

    alez bzdury opowiadasz (to a propos porownywania osiagniec - od
    architektury do samochodow).
    jesli chodzi o MiTO to twoja argumentacja nie istnieje. rownie dobrze
    mozna powiedziec ze wlasnie widac w jej ksztaltach harmonie, wyczucie,
    emocje, na usta cisna sie slowa - esencja piekna. przekonalem Cie?
    nie? ciekawe dlaczego.

    mac