  • 31. Data: 2011-04-16 13:14:59
    Temat: Re: Alez sie przypierdolili (prasa)
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-16 10:36, Marcin N pisze:

    > Tak, bez zatyczek każdy motocyklista narażony jest na uszkodzenie
    > słuchu. Nie wiedziałeś? To już wiesz.

    I co z tego ? Predzej umre na raka pluc od fajek albo marskosc watroby
    od browarow.

    > A jeśli masz chwilę czasu - zrób sobie samodzielnie badanie słuchu. Jest
    > to możliwe mając do pomocy kogoś do porównania, np. dziecko, które słuch
    > ma lepszy od dorosłego. Jeśli do hałasu podchodzisz tak beztroska, jak
    > tu piszesz - możesz być zaskoczony swoim marnym wynikiem.
    >
    > Sam kask - nawet najlepszy Schuberth - to za mało. Schuberth ma ponad 80
    > dB przy 100 km/h - tak podaje w specyfikacji.

    Zmien hobby, na przyklad na akwarystyke. To hobby jest ciche a TY sie
    nadajesz na motocykliste jak ja na proboszcza.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 32. Data: 2011-04-16 16:50:07
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Bartek Rabinski"
    Te 123,3dB to jak wytrzymujesz jadac w trasie? Jesli jezdzisz gdzies dalej
    > oczywiscie... pytam tak z ciekawosci, bo tyle mniej wiecej generuje
    > samolot pasazerski przelatujacy nad glowa. Na dluzsza mete tak sobie
    > mysle, ze chyba trudno to wytrzymac przez pare godzin...

    Kolega chyba letko nie w temacie...
    przeczytaj co jest napisane pod tym wynikiem w dB
    w sensie typ/model
    to chyba rozwiazuje problem "paru godzin w trasie"
    Oczywiscie zdarzaja sie jednostki ktore staraja sie zmienic ten steroetyp
    takie jak n.p KJ ale sa one nie specjalnie reprezentatywne :)
    A ten halas moto generuje prawdopodobnie schodzac z obrotow, w czasie jazdy
    btaki HD nie powinien przekraczac 110 dB.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 33. Data: 2011-04-16 16:52:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-16 18:50, Tytus pisze:
> [...]
    > przeczytaj co jest napisane pod tym wynikiem w dB
    > w sensie typ/model
    > to chyba rozwiazuje problem "paru godzin w trasie"

    No to bys sie zdziwil

    > Oczywiscie zdarzaja sie jednostki ktore staraja sie zmienic ten steroetyp
    > takie jak n.p KJ ale sa one nie specjalnie reprezentatywne :)

    Fakt, w Polsce nie ma Highwayow

    > A ten halas moto generuje prawdopodobnie schodzac z obrotow

    okurwa

  • 34. Data: 2011-04-16 17:54:01
    Od: "Bartek Rabinski" <t...@g...pl>

    "kocyk" <k...@Z...pl> wrote in message

    > Ja tez nikomu nie kaze sluchac moich wydechow, za to dzieciary drace sie
    > terroryzuja mnie nagminnie. W sklepach, parkach, samolotach, knajpach.
    > K.

    Przecież na początku pisałem, ze wkurza mnie że jeżdżą i pierdzą po 22... W
    dzień niech sobie jeżdżą ile wlezie, ale niech dadzą pospać innym w nocy
    przynajmniej - czy to takie trudne...? I nie mów mi, że te drące sie
    dzieciary terroryzują Cie w sklepach, parkach, samolotach i knajpach po 22,
    bo w to nie uwierze. No chyba że ten samolot...

    B.

  • 35. Data: 2011-04-16 17:58:12
    Od: "Bartek Rabinski" <t...@g...pl>

    "Monster" <a...@o...pl> wrote in message
    > Na Wirazowej (...)panienki tam nie spaceruja.

    No i wszystko jasne...trzeba bylo tak od poczatku. Jak ktos zdesperowany to
    kazdy sposób na podryw dobry....
    Pozdr
    B.

  • 36. Data: 2011-04-16 20:40:09
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Leszek Karlik", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    ryknął:

    > Chojraki bez zatyczek z głośnym wydechem będą na starość tak samo
    > głuche co chojraki bez zatyczek z supercichym wydechem, bo głośne wydechy
    > to jedno, a i tak po uszach daje najbardziej gwizd wiatru na kasku. :->

    Ototo - po mieście z fabrycznym bezproblemowo, ale po trasie... ała. Nie
    szaleję jakoś strasznie, ale po kilkuset kilometrach w szczęce bez zatyczek
    czułem się jak po całym dniu pracy na pilarce tarczowej. To był pierwszy i
    ostatni raz bez korków na dłuższym dystansie.

    Piotr Mockałło
    Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 37. Data: 2011-04-18 08:28:54
    Temat: Re: Ależ się przypierdolili (prasa)
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Bartek Rabinski" napisał w wiadomości
    [ciach]
    > wkur... gdy taki delikwent przejedzie ok 22 pod oknem, w którym wlasnie
    > zasnelo male dziecko (przyzwyczajone do ZWYKLEGO poziomu szumu ulicy) po
    > godzienie usypiania... - Ci co maja male dzieci na pewno mnie zrozumieja,
    > a Ci co nie maja, niech sie nie dziwia, ze nawet wyrozumialy motocyklista
    > moze sie zdenerwowac.

    Uwielbiam takie rozmowy ze świeżo upieczonymi rodzicami.
    Wszystkie argumenty wysiadają wobec żelaznego argumentu "jak będziesz miał
    dzieci to pogadamy".

    Jestem przeciw karze śmierci - nie pomaga ona w zachowaniu bezpieczeństwa na
    ulicach. "Co ty tam wiesz, jak będziesz miał dzieci - pogadamy."
    Jestem przeciw jeżdżeniu na światłach cały rok - zwiększa zużycie paliwa i
    pogarsza widoczność motocykli. "Co ty tam wiesz, jak będziesz miał dzieci -
    pogadamy."

    Otóż wiem coś o antykoncepcji, moi drodzy świeżo upieczeni rodzice.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 38. Data: 2011-04-18 08:35:26
    Temat: Re: Ale? sie przypierdolili (prasa)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-18, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > Uwielbiam takie rozmowy ze ?wie?o upieczonymi rodzicami.
    > Wszystkie argumenty wysiadaj? wobec ?elaznego argumentu "jak bedziesz mia?
    > dzieci to pogadamy".

    Najlepszy to jest terroryzm w publicznych miejscach... Bo tu sa schody,
    bo mialbyc autobus niskopodlogowy, bo nie ma gdzie zostawic wozka. Jakos
    matki X lat temu sobie radzily a teraz o wszystko darcie japy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 39. Data: 2011-04-18 08:39:11
    Temat: Re: Ale? si? przypierdolili (prasa)
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 18.04.2011 Jasio <b...@g...pl> napisał/a:

    [...]

    > Otó? wiem co? o antykoncepcji, moi drodzy ?wie?o upieczeni rodzice.

    Chuja tam wiesz. Jak bedziesz mial dzieci to pogadamy.

    --
    KANTARYTMETYKA!!!1

  • 40. Data: 2011-04-18 08:41:04
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Jasio" napisał w wiadomości grup

    Otóż wiem coś o antykoncepcji, moi drodzy świeżo upieczeni rodzice.

    Jak będziesz miał dzieci to pogadamy, czy wiedziałeś wystarczająco dużo na
    ten temat.