  • 41. Data: 2011-04-18 09:34:59
    Temat: Re: Ależ się przypierdolili (prasa)
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości news:iogte8$c9m$1@news.onet.pl...

    > Jak będziesz miał dzieci to pogadamy, czy wiedziałeś wystarczająco dużo na
    > ten temat.

    Popacz Pan.
    Jak będę miał to będzie oznaczało, że nie wiedziałem wystarczająco dużo.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 42. Data: 2011-04-18 09:47:22
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Jasio pisze:

    > Popacz Pan.
    > Jak będę miał to będzie oznaczało, że nie wiedziałem wystarczająco dużo.

    Nie wszystkie dzieci to "wpadki"

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 43. Data: 2011-04-18 09:52:22
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-04-18 11:34, Jasio pisze:

    > Popacz Pan.
    > Jak będę miał to będzie oznaczało, że nie wiedziałem wystarczająco dużo.

    Albo "Panie, ja to całe życie na farcie lecę"

    KJ

  • 44. Data: 2011-04-18 09:52:30
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości news:ioh16b$4jq$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie wszystkie dzieci to "wpadki"

    Nie wszyscy bezdzietni to zwyrodnialcy.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 45. Data: 2011-04-18 10:40:09
    Temat: Re: Ale? si? przypierdolili (prasa)
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 18.04.2011 Jasio <b...@g...pl> napisał/a:
    > U?ytkownik "Arni" napisa? w wiadomo?ci news:ioh16b$4jq$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie wszyscy bezdzietni to zwyrodnialcy.

    Kazdy dzieciaty byl kiedys bezdzietny. Ergo dzieciaci wiedza jak jest,
    bezdzietni wiedza jak jest bez dzieci.

    --
    Ja nie troluje ja wyrażam swoją opinię [...]
    RadoslawF 2009.02.24 (pl.rec.motocykle)

  • 46. Data: 2011-04-18 17:47:05
    Od: "Bartek Rabinski" <t...@g...pl>

    "Jasio" <b...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Bartek Rabinski" napisał w wiadomości
    >
    > Uwielbiam takie rozmowy ze świeżo upieczonymi rodzicami.
    > Wszystkie argumenty wysiadają wobec żelaznego argumentu "jak będziesz miał
    > dzieci to pogadamy".

    Nie przesadzaj, nie jest to dla mnie zelazny argument, nie jestem swiezo
    upieczonym rodzicem (5 lat o juz spory kawal czasu), a poza tym dla
    slabszych powtórze: pisalem o ryku motocykli po 22 czyli W NOCY.... nie
    tylko dzieci chca miec wtedy spokój...Czy to takie dziwne, ze w nocy ktos
    ustalil cos takiego jak cisza nocna i ze zasadniczo dobrym zwyczajem jest to
    uszanowac, Wg mnie to nie jest kwestia posiadania dzieci tylko odrobiny
    kultury osobistej... I jeszcze raz dla slabszych:

    Niech sobie pierdza tymi wydechami za dnia ile wlezie, ale w nocy to niech
    dadza sobie i innym spokój - czy to takie trudne? a moze za duzo
    wymagam....?

    A te wydechy to zasadniczo norm halasowych na pewno nie spelniaja - czyli
    sa niezgodne z prawem...a moze sie myle?

    To troche jak z wlascicielami (oczywiscie sa wyjatki na szczescie) psów
    robiacych na trawe w Wawie- niby trzeba to sprzatac, ale po co? niech sobie
    inni w to wlaza i ogólnie niech parki wygladaja jak kible, co mnie to
    obchodzi, ze TRZEBA to sprzatac...? To ze generalnie Polacy widza tylko
    czubek WLASNEGO nosa jest naprawde zatrwazajace....

    > Otóż wiem coś o antykoncepcji, moi drodzy świeżo upieczeni rodzice.

    Gratuluje!!!

    i pozdrawiam
    B.

  • 47. Data: 2011-04-18 17:48:47
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Otóż wiem coś o antykoncepcji, moi drodzy świeżo upieczeni rodzice.
    Ale masz wiecej niz 23 lata?
    Bo wiesz, czasami dorosli ludzie _planuja_ miec dzieci.

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 48. Data: 2011-04-18 19:36:50
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 18 Kwi, 19:47, "Bartek Rabinski" <t...@g...pl> wrote:

    > inni w to wlaza i ogólnie niech parki wygladaja jak kible, co mnie to
    > obchodzi, ze TRZEBA to sprzatac...? To ze generalnie Polacy widza tylko
    > czubek WLASNEGO nosa jest naprawde zatrwazajace....

    może w twojej Polsce, bo w Mojej Polsce żyje mi się całkiem przyjemnie
    z moimi rodakami :)
    ps. dzieci nie biorą się z planowania a z namiętności..

    motocykl*

    *- i już nie jest ntg :o}

  • 49. Data: 2011-04-19 11:19:23
    Temat: Re: Ależ się przypierdolili (prasa) [NTG] [OT]
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ale masz wiecej niz 23 lata?

    Jak miałem 23 lata to chciałem mieć dzieci. Wyrosłem z tego.

    > Bo wiesz, czasami dorosli ludzie _planuja_ miec dzieci.

    No i dobrze. Szkoda, że _czasami_
    Myślę, że trochę mniej by było na świecie socjopatów, gdyby planowali
    _zawsze_

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 50. Data: 2011-04-19 11:55:59
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 19.04.2011 13:19, Jasio pisze:
    > No i dobrze. Szkoda, że _czasami_
    > Myślę, że trochę mniej by było na świecie socjopatów, gdyby planowali
    > _zawsze_

    ło w dupe. jestem socjopatą! no i z trójką dzieci, to nawet patologia
    pewnie! masakra. powiem żonie.

    - gildor