  • Data: 2009-12-18 09:51:28
    Temat: Re: Alexa a "odwiedzalność" strony
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday 18 December 2009 10:28, miodu wrote:
    > (...) (wiem że nie każdy
    > hit = klient, ale niech 10% unikalnych wejść będzie się kończyła
    > zakupem to już da mi mnóstwo cennych informacji).

    Zmień te twoje procenty na promile, to będzie to miało jakiś sens :)

    A informacji której szukasz, nikt ci nie poda, bo nie leży to w niczyim
    interesie, by rozgłaszać ile ma wejść na swoją komercyjną witrynę. To, co
    znajdziesz, to co najwyżej szacunki o raczej miernej wartości...

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste