  • 21. Data: 2012-05-02 22:43:07
    Temat: Re: Ale wtopiłem... aż się pochwalę
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Ja mam komplet takich foteli do obszycia, też jestem ciekawy ile by
    > kosztowało za 4 szt?? http://tiny.pl/hp41g

    Hej, kolego, super stołki do altanki! Gdzie takie zdobyłeś?

  • 22. Data: 2012-05-02 22:43:20
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-02 22:42, DoQ pisze:
    > Ja mam komplet takich foteli do obszycia, też jestem ciekawy ile by
    > kosztowało za 4 szt?? http://tiny.pl/hp41g

    Czasami potrafisz być zabawny :) Przyznaję.

  • 23. Data: 2012-05-02 22:48:06
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-02 22:41, to pisze:
    > Psią kupę też wozi w aucie?!

    Znam przypadek wożenia przez kilka ciepłych miesięcy ogórków kiszonych w
    bagażniku w torebce foliowej. Właściciel 3 razy mył podwozie, bo myślał,
    że w coś wjechał i śmierdzi, ale na pomysł otworzenia bagażnika nie wpadł...

  • 24. Data: 2012-05-02 22:49:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-05-2012 22:43, to pisze:
    > Hej, kolego, super stołki do altanki! Gdzie takie zdobyłeś?

    W fabryce mebli Swarzędz, konkretnie ze stołówki zakładowej - a co też
    chcesz?

    --
    Pozdr.

  • 25. Data: 2012-05-02 22:49:24
    Od: to <t...@i...pl>

    begin anacron

> [...]
    > bagażniku w torebce foliowej. Właściciel 3 razy mył podwozie, bo myślał,
    > że w coś wjechał i śmierdzi, ale na pomysł otworzenia bagażnika nie

    Musisz go poznać z trollem Arturem!

  • 26. Data: 2012-05-02 22:49:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-05-2012 22:48, anacron pisze:
> [...]
    > że w coś wjechał i śmierdzi, ale na pomysł otworzenia bagażnika nie wpadł...

    Otóż to. Ryby i ogórki głosu nie mają, więc skąd właściciel może wiedzieć!

    --
    Pozdr.

  • 27. Data: 2012-05-02 22:51:41
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > W fabryce mebli Swarzędz, konkretnie ze stołówki zakładowej - a co też
    > chcesz?

    Nie pogardzę, ale weź od razu kilka aluminiowych widelców, bo ostatnio mi
    się skończyły (szwagier niechcący połamał, ma chłop siłę w łapach).

  • 28. Data: 2012-05-02 22:52:25
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Otóż to. Ryby i ogórki głosu nie mają, więc skąd właściciel może
    > wiedzieć!

    Fakt, psia kupa też się raczej zbyt szeroko nie wypowie.

  • 29. Data: 2012-05-03 14:53:07
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-05-02 22:00, anacron pisze:
    > Zamówiłem sobie i30, zanim przyszedł do Polski kupiłem Sirio TwinCar i
    > zamocowałem na to Lemm AT-900. Czyli wyszło coś takiego:
    > http://dl.dropbox.com/u/19673278/SIRIO%20TWINCAR%20L
    EMM%20AT%20900.jpg

    > Myślę sobie, założą mi na oryginalną dziurę i będzie bajka. Tymczasem
    > otrzymałem pierwsze zdjęcie mojego nowego auta
    > http://dl.dropbox.com/u/19673278/I30_1.jpg
    >
    > Ha, to nie ma anteny, w sensie nie ma takiej na dachu, nie ma dziury w
    > dachu i cały misterny plan w pizdu. :(
    > ps. na zdjęciach w internecie one mają antenę normalną, a nie w podszybiu...
    Nic nie wtopiłeś, wtopiłbyś jakbyś walnął 4x za dużą dziurę w dachu.
    Teraz to tylko ściągać np lampkę czy inne dziadostwo z tapicerki dachu,
    wiertara w dłoń i montujesz już tego lemma "jak allah przykazał",
    samochód to nie sanktuarium, ma tysiące otworów technicznych, to jeden
    więcej nic nie zmieni. Zwłaszcza przy sprzedaży, jak mówisz - na
    zdjęciach mają antenę normalną, to się tam taką wstawi, i będzie jak inne...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 30. Data: 2012-05-03 15:19:10
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 03.05.2012 14:53, BartekK pisze:
> [...]
    > więcej nic nie zmieni. Zwłaszcza przy sprzedaży, jak mówisz - na
    > zdjęciach mają antenę normalną, to się tam taką wstawi, i będzie jak

    też uważam że nie ma się co pieprzyć, wolę w kontrolowany sposób
    wywiercić jedną dziurę, którą sobie dobrze zabezpieczę, niż mieć pół
    dachu zrysowane przez magnes.