  • 11. Data: 2012-05-02 22:33:45
    Temat: Re: Ale wtopiłem... aż się pochwalę
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Aa już wiem. Czytałem kiedyś, że jeden z pracowników przyszył sobie
    > kciuk do koła kierownicy i właściciel musiał później jeździć z
    > paznokciem!

    Czy to ten sam, co dodatkowo wozi w bagażniku martwą makrelę?

  • 12. Data: 2012-05-02 22:34:07
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Aa już wiem. Czytałem kiedyś, że jeden z pracowników przyszył sobie
    > kciuk do koła kierownicy i właściciel musiał później jeździć z
    > paznokciem!

    Czy to ten sam, który dodatkowo wozi w bagażniku martwą makrelę?

  • 13. Data: 2012-05-02 22:35:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-05-2012 22:33, to pisze:
    > Czy to ten sam, co dodatkowo wozi w bagażniku martwą makrelę?

    A który to wozi makrelę??

    --
    Pozdr.

  • 14. Data: 2012-05-02 22:35:59
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-02 22:24, to pisze:
    > begin DoQ

    > Kojarzy mi się z programowaniem, ale od kiedy programiści obszywają
    > kierownicę? Może anacron rozmawia do nas jakimś szyfrem?

    Polska wersja Pimp My Ride... Kojarzysz?

    http://www.mtv.pl/shows/pimp-my-ride/

    Tam Niemcy i Francuzi prowadza furki na tunning, co jadę obok to inne
    auto za milion lub najciemniej pół z obcymi rejestracjach na parkingu
    stoi. A na szybko znalezione...

    http://www.extremecaraudio.pl/full_news.php?id=49
    http://www.youtube.com/watch?v=KYpuLyJgz8Y

  • 15. Data: 2012-05-02 22:37:39
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > A który to wozi makrelę??

    Troll Artur przyznał się niedawno do tego procederu. Z kronikarskiego
    obowiązku wspomnę, że nie był do końca pewien, czy to na pewno makrela,
    ze względu na znaczny stopień rozkładu przewożonej ryby.

  • 16. Data: 2012-05-02 22:39:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin anacron

    > Tam Niemcy i Francuzi prowadza furki na tunning, co jadę obok to inne
    > auto za milion lub najciemniej pół z obcymi rejestracjach na parkingu
    > stoi. A na szybko znalezione...

    A siedzenia w youngtimerze by mi obszyli, zgodnie z trendami z epoki?

  • 17. Data: 2012-05-02 22:40:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-05-2012 22:37, to pisze:
    > Troll Artur przyznał się niedawno do tego procederu. Z kronikarskiego
    > obowiązku wspomnę, że nie był do końca pewien, czy to na pewno makrela,
    > ze względu na znaczny stopień rozkładu przewożonej ryby.

    Skoro psia jest zdrowa, to i rozłożona makrela nie zaszkodzi. Proste.

    --
    Pozdr.

  • 18. Data: 2012-05-02 22:41:30
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Skoro psia jest zdrowa, to i rozłożona makrela nie zaszkodzi. Proste.

    Psią kupę też wozi w aucie?!

  • 19. Data: 2012-05-02 22:42:17
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-02 22:39, to pisze:
    > begin anacron

    > A siedzenia w youngtimerze by mi obszyli, zgodnie z trendami z epoki?

    Zadzwoń zapytaj...

  • 20. Data: 2012-05-02 22:42:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-05-2012 22:39, to pisze:
    > A siedzenia w youngtimerze by mi obszyli, zgodnie z trendami z epoki?
    Ja mam komplet takich foteli do obszycia, też jestem ciekawy ile by
    kosztowało za 4 szt?? http://tiny.pl/hp41g

    --
    Pozdr.