  • Data: 2011-05-24 12:09:38
    Temat: Re: Ale wstyd...
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 24, 6:17 am, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Mo e min e si z powo aniem?

    Marnie glowkujesz.
    Skoro nauczam, to wykonuje swoje powolanie.

    > Zauwa e zdecydowana
    > wi kszo u ytkownik w grupy to osoby doros e, wi c z
    > definicji lej ce ciep ym moczem na Twoje mieszne
    > u wiadamianie. Niby taki m dy jeste a nie zauwa asz bardzo
    > prostej zale no ci: to w a nie Twoje zap dy "wychowawcze"
    > najbardziej tutaj ludzi wkurzaj :-).

    Chociaz na tyle jestes spostrzegawczy, ze to zauwazyles.
    Wlasnie dokladnie o to chodzi, zeby pouczac tutejszych ludzi z "dobrym
    gustem", pouczajacych wszystkich innych.
    I bardzo dobrze, ze ich to wkurza, taki wlasnie jest moj cel.
    Wszyscy inni jakos potrafia sie nie wkurzac a nawet moczuli do mnie
    jakas sympatie.

    > Wychwywa i
    > u wiadamia to mo esz swoje dzieci, zak adaj c e wiedzia es
    > jak je zrobi oczywi cie...

    Nie osmieszaj sie az tak bardzo.
    Znasz jakiegokolwiek faceta sprawnego fizycznie i chocby najglupszego
    na swiecie, ktoryby nie nie wiedzial jak dziecko zrobic?

    > :-)

    > Ciebie nie trzeba o miesza , skutecznie robisz to sam ;-))

    Potrafisz sobie wyobrazic, ze osmieszasz sie sama dyskusja ze mna?
    Jesli nie potrafisz, to juz wiadomo wszystko o tobie.

    > Najwi kszy urodzaj tego gatunku niezmiennie wyst puje w USA.
    > I nie m wi tylko o Tobie...

    Idiotow wszedzie na swiecie jest mniej wiecej taka sama ilosc.
    Zeby ci to uswiadomic, to zastanow sie i odpowiedz, dlaczego
    najwiekszy urodzaj noblistow wystepuje wlasnie w USA?

    Radze tez zapoznac sie z wieloma badaniami, wskazujacymi na marne
    wyniki polski w wielu roznych dziedzinach.
    Zastanow sie dlaczego dlaczego od czasow Pilsudskiego i jego znanej
    wypowiedzio "Polacy, to wspanialy narod, tylko ludzie kurwy", nie
    zmienia sie na lepsze, tylko na gorsze pod tym wzgledem.
    Czemu Polska na arenie miedzynarodowej, zawsze uchodzila za
    prostytute?
    Czemu w obecnych czasach, takie chamstwo panuje w kraju?
    Dlaczego taka dzicz opanowala polske jak nigdy wczesniej?
    Jak odpowiesz na te pytania, to mam nastepne a jak nie potrafisz
    odpowiedziec albo nie chcesz, to daj sobie spokuj z pisaneem do mnie.

    ------
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/