  • 21. Data: 2010-02-01 21:21:41
    Temat: Re: Ale się wkurzyłem...
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > ale nie masz discovery hd, a to jest inny ni pozostałe

    To znaczy ? Nie przypomina reality show w odcinkach jak 90% produkcji
    discovery SD ?
    Moim bardzo skromnym zdaniem caly pakiet 3 discovery jakie odbieram to
    niezle g.
    Kiedys byl disc. civilization, dicscovery sciance i podstawowy discovery.
    Na tym pierwszym lecialy niezle dokumenty historyczne, teraz z tego co sie
    zorientowalem leca te same starocie na discovery historia.
    Drugi przypominal mniej wiecej to co teraz "oferuje" z debilnymi walkami
    robotow i programami ala brainiac.
    Podstawowy discovery mial niezle filmy o ewolucji wszechswiata czy o
    wykopaliskach archeologicznych (teraz nie kojarze tytulow).
    Dzis w ww. trojce nie zostalo kompletnie nic do ogladania. Jedynym ciekawym
    (dla mnie) programem jest jak to jest zrobione, cala reszta to reality show
    po amerykanskiemu - patrz g. o skladaniu motorow, przezyciu na pustyni (ale
    z ekipa filmowa) itp. bezwartowsciowy chlam.
    Na ktorych programach w N mozna obejrzec filmy dokumentalne ? Nie ma ani NG,
    nie ma NG HD, nie ma Planete, nie ma BBC knowledge i calej pozostalej paczki
    BBC.
    To co tam ogladac ?

  • 22. Data: 2010-02-01 22:28:55
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.02.2010 17:45, bufi pisze:

    > Jak już piszemy, to nie przekrecajmy nazw własnych. Pewnie Cie zaboli
    > jak powiem, że korzystasz z linucha zwanego Debilianem?

    korzystam. sorrki, masz racje.

    > Macie tam w N paczkę BBS? TV 1000? Fox Life?

    tu bie widzę nic ciekawego

    Macie siatkówkę,
    > piłkę ręczną i F1?

    sport mnie nie interesuje - tylko czasem jak gra nasza reprezentacja
    na ważnych imprezach - i potempiam że nie można obejżeć tych kilku meczy
    gdzie indziej

    7 kanałów z bajkami? O Polsacie nie piszę, bo
    > to oczywiste.
    > Nie? uuuu jak przykro.

    no, bajek to jest najwięcej - sprawdź

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 23. Data: 2010-02-01 22:30:01
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.02.2010 17:55, bufi pisze:

    > A sory, zmieniłeś na dawnego Red Szmatę.
    >
    > Pozdrawiam

    odpowiadasz sobie czy mnie?
    jak mnie to zależy na którym kompie

  • 24. Data: 2010-02-01 22:33:07
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.02.2010 17:56, Mr.FX pisze:

    > Nie pisałem nic o FTA, bo to jest całkowicie nieistotne, bo przecież
    > skoro wszystkie platformy są na Hotbirdzie, to i FTA mają takie same.
    > Dla kogoś porównywającego z kablówkami mogą mieć ewentualnie
    > jakieś znaczenie.

    dla kablówek tak

    > No właśnie trzeba klikać i powiększać każdy z pakietów osobno
    > i nie da się wizualnie porównać jakie kanały można mieć za x zł
    > a jakie za y zł. Ponadto z ofert promocyjnych nie wynika jasno,
    > czy "opcje dodatkowe" są dodatkowo płatne czy są wliczone w cenę.
    > Szkoda mi czasu na robienie tutaj za darmo kompletnego audytu,
    > więc na tym poprzestanę. Strony pozostałych platform również mają
    > swoje wady.

    nie stwierdziłem, że strona jest dobra, tylko odpowiadałem na
    stwierdzenie, że nie ma.
    również wolę bez flasha.

  • 25. Data: 2010-02-01 22:39:51
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.02.2010 22:21, cztery pisze:

    > To znaczy ? Nie przypomina reality show w odcinkach jak 90% produkcji
    > discovery SD ?

    nie, jest sporo przyrodniczych i krajoznawczych

> [...]
    > Na tym pierwszym lecialy niezle dokumenty historyczne, teraz z tego co
    > sie zorientowalem leca te same starocie na discovery historia.

    widzę, że jestes dobrze zorientowany....
    tu akurat jest dużo nowego materiału np z okresu drugiej wojny
    światowej, których nie widziałem na dawnym civilization, a mam je
    od b. dawna

> [...]
    > na pustyni (ale z ekipa filmowa) itp. bezwartowsciowy chlam.
    > Na ktorych programach w N mozna obejrzec filmy dokumentalne ? Nie ma ani

    już napisałem

    nie ma BBC knowledge i calej
    > pozostalej paczki BBC.
    > To co tam ogladac ?

    a co tu jest ciekawego?

  • 26. Data: 2010-02-01 23:02:06
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    pawell32 wrote:

    > tu bie widzę nic ciekawego

    Jeśli nie oglądasz dokumentów, seriali i filmów. To co właściwie
    oglądasz? Sportu też nie lubisz.

    Tylko nie pisz, że bajki ;)

    Skoro tak piszesz, to Ci wierze.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2010-02-01 23:12:03
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > nie ma BBC knowledge i calej
    >
    > a co tu jest ciekawego?

    Polecam
    http://www.teleman.pl/prog-3950573-kosmos-dla-poczat
    kujacych.html
    http://www.teleman.pl/prog-3950576-niezwykla-podroz-
    czlowieka.html
    http://www.teleman.pl/prog-3950577-wyprawy-w-czasie-
    13.html
    Programy na moim zdaniem wysokim poziomie. Troche szkoda, ze sa to odcinki a
    nie dluzsze dokumenty. Tak jak to jest w Planete :-)

  • 28. Data: 2010-02-01 23:41:44
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 02.02.2010 00:02, bufi pisze:
> [...]

    czy tylko tu dokumenty lecą?

    > Jeśli nie oglądasz dokumentów, seriali i filmów. To co właściwie
    > oglądasz? Sportu też nie lubisz.

    przecież o dokumentach pisałem. poza dokumentem publicystyka i film,
    ale głównie polski

  • 29. Data: 2010-02-01 23:48:54
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 02.02.2010 00:12, cztery pisze:

    > Polecam
> [...]

    wygląda ciekawie. kiedyś na discovery takie były

  • 30. Data: 2010-02-02 01:26:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-01 16:56, pawell32 pisze:
    > dopiero

    Nie wiem co dopiero. Ale są. Jeżeli mówisz, że kiedyś nie było, może
    masz rację, nie wiem. Jeżeli mówisz, że na dzień dzisiejszy ma to
    znaczenie, to wybacz -- nijakiego nie ma.

    > zrozumiałem, tylko jakbyś potrzebował to i tak dostępne jest od
    > niedawna. a ja wytykam minusy

    Ponieważ nie planuję cofać się w czasie (aczkolwiek jakby się dało, to
    chętnie), to jakbym akurat zapotrzebował, nijak mi nie minusuje, że
    przed wojną nie było.

    > Nie
    > ja właśnie po to nagrywam, by zobaczyć wieczorem to co mnie
    > interesuje.

    Szczęśliwy człowiek jesteś, skoro masz na to czas.
    Za dziecka też się bawiłem w magnetowid... Ale to było dawno i nieprawda
    i do tego 3 kanały były, więc się czasami opłacało.

    > Zwłaszcza, jak oferta taka do dupy jak w n
    > dalej mi nie odpowiedziałeś co takiego jest w polszmacie, czego nie
    > ma w n,

    Mówiłem kilka razy.

    a co warto mieć. ale nie wymieniaj mi kanałów typu domo czy
    > podobne.

    Domo to jest w Cyfrze.

    > jak nie umiesz korzystać z netu to nie gadaj, że cały net jest do dupy.
    > ja też nie lubię flasha, ale to akuraj jest czytelne

    Wygięte zamazane coś? CP też ma dupiatą listę kanałów, ale przynajmniej
    nazwy są czytelne i opisane tekstem. A tu muszę znać loga. Np tego z 5
    kolumny w 3 wierszu zupełnie nie umiem odcyfrować. Szlaczek jakiś z
    zamazanym napisem. Albo 9 kolumna, 2 wiersz... Niby widać jakieś nadęte
    XD, ale mi to nic nie mówi. Nie jestem specem od znaków graficznych.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek