  • 31. Data: 2010-02-02 01:32:25
    Temat: Re: CP: Ale się wkurzyłem...
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-01 17:09, Mamut pisze:

    > promocje maja to do siebie że zwykle konczą sie z koncem miesiąca :)

    Jeszcze się załapałem jednak na promocję. Tylko z WWW zdjęli.

    > Cyfra tez od dzisiaj zmieniła tzn promocje, tzn pogorszyła warunki,
    > ale to już normalne że tam umowe najlepiej podpisywać w okresie
    > swiatecznym. Zresztą nie tylko w cyfrze.

    Chore to. W święta właśnie kasy nie ma, bo na święta idzie. Więc święta
    i styczeń cieniutki. A właśnie teraz kasiurka dopłynęła z pensją lutową,
    to poleciałem na zakupy :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 32. Data: 2010-02-02 06:49:33
    Temat: Re: Ale się wkurzyłem...
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Nie wiem co dopiero. Ale są. Jeżeli mówisz, że kiedyś nie było, może
    > masz rację, nie wiem. Jeżeli mówisz, że na dzień dzisiejszy ma to
    > znaczenie, to wybacz -- nijakiego nie ma.

    nawiązuje do problemów z odtwarzaniem, jakie były opisywane,
    a to oznacza, że jeszcze niedopracowane

    > Wygięte zamazane coś? CP też ma dupiatą listę kanałów, ale przynajmniej
    > nazwy są czytelne i opisane tekstem. A tu muszę znać loga. Np tego z 5
    > kolumny w 3 wierszu zupełnie nie umiem odcyfrować. Szlaczek jakiś z
    > zamazanym napisem. Albo 9 kolumna, 2 wiersz... Niby widać jakieś nadęte
    > XD, ale mi to nic nie mówi. Nie jestem specem od znaków graficznych.

    to kliknij - będziesz miał powiększone i z opisem.
    też uważam, że tekst byłby lepszy

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 33. Data: 2010-02-02 09:20:42
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-02 07:49, pawell32 pisze:

    > nawiązuje do problemów z odtwarzaniem, jakie były opisywane,
    > a to oznacza, że jeszcze niedopracowane

    A o tym akurat słowa nie pisałeś. Możliwe, nie wziąłem dekodera z
    dyskiem, bo mi to ekstremalnie niepotrzebne. Więc nie ocenie problemów z
    odtwarzaniem.

    > to kliknij - będziesz miał powiększone i z opisem.

    Faktycznie... Aczkolwiek pojedynczo. Więc średnio nazwałbym to LISTĄ
    kanałów.

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2478721

    lista <<spis ludzi, rzeczy lub spraw sporządzony według pewnej zasady;
    też: karta, księga zawierająca taki spis>>

    > też uważam, że tekst byłby lepszy

    To w CP pozwala przynajmniej ogarnąć...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 34. Data: 2010-02-02 09:35:46
    Od: "Ferdek_1" <m...@p...onet.pl>

    w CP ok 40 kanałów, w N ponad 70 kanałów w tym 14 w HD !

    w N jest oczywiście NG HD, Animal Planet i AP HD, nie ma tylko pakietu BBC
    oferta ciekawsza i warunki od CP, tyle w temacie.

  • 35. Data: 2010-02-02 09:37:54
    Od: "Ferdek_1" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ferdek_1" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >w CP ok 40 kanałów, w N ponad 70 kanałów w tym 14 w HD !
    >
    > w N jest oczywiście NG HD, Animal Planet i AP HD, nie ma tylko pakietu BBC
    > oferta ciekawsza i warunki od CP, tyle w temacie.

    Oczywiście chodzi o pakiet podstawowy w porównywalnych cenach.

  • 36. Data: 2010-02-02 09:49:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-02 10:35, Ferdek_1 pisze:
    > w CP ok 40 kanałów, w N ponad 70 kanałów w tym 14 w HD !

    No właśnie... hade-szmade.... Coś jak masturbacja złotymi jackami u
    audiofili. Niejeden niskiej jakości produkt z lat 60 może zakasować
    wasze wszystkie hade-szmade razem wzięte.

    Poza tym, wciąż nie widzę tej mitycznej listy 70 kanałów do porównania z
    CP, a z opowieści grupowiczów, to jedynie Wojna i Pokój dla wielbicieli
    radzieckiego kina jest w n, a nie ma w CP.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 37. Data: 2010-02-02 11:04:50
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]

    > CP, a z opowieści grupowiczów, to jedynie Wojna i Pokój dla wielbicieli
    > radzieckiego kina jest w n, a nie ma w CP.

    zaczynasz być nudny. kilka odpowiedzi było i wyjaśniliśmy co jest
    tylko w cp, a co tylko n.
    a dalej nie czytasz tabeli tylko się czepiasz, że nie czytelne.

  • 38. Data: 2010-02-02 11:34:34
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-02 12:04, pawell32 pisze:

    > zaczynasz być nudny. kilka odpowiedzi było i wyjaśniliśmy co jest
    > tylko w cp, a co tylko n.

    Owszem, hade szmade. Ale ja pytałem o MERYTORYCZNE kanały.
    Przypominam sobie wymieniony tylko WiP.

    > a dalej nie czytasz tabeli tylko się czepiasz, że nie czytelne.

    Bo nie ma tabeli. Jest Dziwne Coś z Zamazanymi Logami. Nie chce mi się
    rozszyfrowywać. Nie powalili mnie na kolana jako klienta. Wybrałem CP i
    nie żałuję.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 39. Data: 2010-02-02 11:42:00
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Owszem, hade szmade. Ale ja pytałem o MERYTORYCZNE kanały.
    > Przypominam sobie wymieniony tylko WiP.

    dla mnie ten kanał może nie istnieć ;-)
    mam inne, które były wymienione

    > Bo nie ma tabeli. Jest Dziwne Coś z Zamazanymi Logami. Nie chce mi się
    > rozszyfrowywać.

    trzeba było od razu tak napisać, że Ci się nie chce nawet kliknąć i
    poczytać.

    Nie powalili mnie na kolana jako klienta. Wybrałem CP i
    > nie żałuję.

    to jest najważniejsze, byś to Ty był zadowolony.

  • 40. Data: 2010-02-02 11:48:23
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-02 12:42, pawell32 pisze:
    > trzeba było od razu tak napisać, że Ci się nie chce nawet kliknąć i
    > poczytać.

    Skoro sprzedawca nie chce zrobić jednej listy kanałów, tylko zmusza mnie
    do tworzenia sobie ręcznie takiej listy, przeklejania, układania, to dla
    mnie może się wypchać swoją ofertą.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek