  • 41. Data: 2010-02-02 11:51:10
    Temat: Re: CP: Ale się wkurzyłem...
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Skoro sprzedawca nie chce zrobić jednej listy kanałów, tylko zmusza mnie
    > do tworzenia sobie ręcznie takiej listy, przeklejania, układania, to dla
    > mnie może się wypchać swoją ofertą.

    zachowujesz się jak przedszkolak - jak go nie nakarmią to sam nie zje.
    byłeś w punkcie? są ulotki tak samo rozpisane jak cp i c+.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 42. Data: 2010-02-02 12:12:22
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-02 12:51, pawell32 pisze:

    > zachowujesz się jak przedszkolak - jak go nie nakarmią to sam nie zje.

    A po co? Mi odpowiada oferta CP. Mam odrabiać katorżniczą pracę domową,
    bo Ty chcesz udowodnić, że n jest cudowne? Skoro chcesz udowodnić, to
    sam przedstaw porównanie. Ja przedstawiłem moje plusy. Paru innych
    również. Ty przedstawiłeś hade-szmade i odsyłasz do wykonania za ciebie
    zadania domowego. Wybacz, nie chce mi się. Sprzedawca spierdolił stronę
    i tyle.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 43. Data: 2010-02-02 12:17:13
    Od: "Mr.FX" <u...@z...pl>

    > w N jest oczywiście NG HD, Animal Planet i AP HD, nie ma tylko pakietu BBC
    > oferta ciekawsza i warunki od CP, tyle w temacie.

    Dla ekologów itp. być może oferta ciekawsza. Inni z programów o zwierzętach
    preferują głównie kulinarne. ;) Ja też lubię zwierzęta, zarówno indyka
    w sosie miodowo-musztardowym jak i tatar z łososia. Cieszmy się więc,
    że jest z czego wybierać i ekolodzy mają swoje Animal Planet a inni
    Nigellę w TVN Style i Gordona Ramsaya w BBC Lifestyle i każdy może coś
    dla siebie wybrać. ;)

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 44. Data: 2010-02-02 12:21:42
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > A po co? Mi odpowiada oferta CP.

    i o to chodzi

    Mam odrabiać katorżniczą pracę domową,
    > bo Ty chcesz udowodnić, że n jest cudowne? Skoro chcesz udowodnić, to
    > sam przedstaw porównanie.

    po co? jak i tak wybrałbyś to to wybrałeś

    Ja przedstawiłem moje plusy. Paru innych
    > również. Ty przedstawiłeś hade-szmade i odsyłasz do wykonania za ciebie
    > zadania domowego.

    za mnie?? chyba śmieszny jesteś.
    to wydaje Twoje pieniądze?

    Wybacz, nie chce mi się. Sprzedawca spierdolił stronę
    > i tyle.

    po pierwsze wyrażaj się, po drugie może nie jest najlepsza, bo jak
    wspomniałem też nie lubię flasha, ale taki jest trend,
    po trzecie już Ci mówiłem, że wszystko jest - tylko czytać.

  • 45. Data: 2010-02-02 12:24:57
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Mr.FX pisze:

> [...]
    > że jest z czego wybierać i ekolodzy mają swoje Animal Planet a inni
    > Nigellę w TVN Style i Gordona Ramsaya w BBC Lifestyle i każdy może coś

    i ta puentą zakończmy wątek.

  • 46. Data: 2010-02-02 22:04:06
    Temat: Re: Ale się wkurzyłem...
    Od: "LEHKO" <l...@L...com>

    > No CP jest lepszy o niebo. W N nic nie ma. Ba! Nie mają oferty nawet na
    > stronie WWW z podanymi kanałami.

    Zależy komu i w czym lepszy jest CP, IMHO oferta N jast dobra jak za taka
    cene i taki sprzet. Nagrywanie uwierz mi ze kazdemu sie przydaje i zmienia
    stosunek do tv. No i troche daja tych bardziej ogladalnych kanalow jak za
    48zl i z umowa na 13m-cy.

    PS jezeli bedzie to czytal Cavallino , to w Turborecorderze nadal jest
    youtube, allegro itd...

  • 47. Data: 2010-02-02 22:06:52
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 02.02.2010 23:04, LEHKO pisze:

    > PS jezeli bedzie to czytal Cavallino , to w Turborecorderze nadal jest
    > youtube, allegro itd...

    i doskonałe radio internetowe

    --
    pozdrawiam. pawell32