  • Data: 2016-12-08 21:59:43
    Temat: Re: Ale o so hozi...? (opis na stronie)
    Od: "Desoft" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Farnell to faktycznie liga światowa, ale do AliExpress nie ma podskoku...
    > :-/

    Nie do końca czepiałbym się.
    Podaje się moc na kondensatorach.
    W tym przypadku będzie chyba chodziło o kondensator do silnika o mocy XXX.
    A oryginalnie (naocznie) widziałem kondensatory z podaną mocą w KVar. do
    kompensacji
    mocy biernej. I jest wyraźnie moc, a poniżej małymi literkami pojemność.

    --
    Desoft