  • 31. Data: 2013-11-04 13:37:42
    Temat: Re: Ale cham jestem :))) (uwaga - bluzgam, nie pokazywa??? dzieciom)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

    > BTW. Dziś zagrałem, jawnie, z telemarketerem, zadzwonił na Sferię
    > (zastanawiam się, kto sprzedał im dane...), widzę numer (ale wytrwali
    > są, jak na Sferii nie odpowiem, to na domowy dzwonią i na odwrót)

    Wytrwali, nawet bardzo. Na mój posttepsiany numer dzwonią w zsadzie
    tylko jacyś tacy, a ja mam linię aktywną albo nie, w zalezności od
    poziomu chęci do takich rozmów. Ostatnio nie miałem czasu, więc
    dzwonek był wyłączony. Patrzę teraz w logi centrali, a tu w dniu
    31 października mam próby nawiązania połączenia przez cały dzień od
    godziny 8:20 do godziny 15:55. Regularnie co 10 minut, a w niektórych
    okresach co 5 minut. Każda próba trwa od 28 co 32 sekund. Ciekawe co
    mi tym razem chcieli sprzedać. Pewnie coś bardzo fajnego, skoro aż
    tak się starali.

    --
    Jarek

  • 32. Data: 2013-11-04 13:46:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > okresach co 5 minut. Każda próba trwa od 28 co 32 sekund. Ciekawe co
    > mi tym razem chcieli sprzedać. Pewnie coś bardzo fajnego, skoro aż

    Takie starania to żadne starania, komputer wybiera, a że akurat ktoś
    taki algorytm wbił...

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2013-11-04 14:07:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Liwiusz napisał:

    > Takie starania to żadne starania, komputer wybiera, a że akurat ktoś
    > taki algorytm wbił...

    Przecież wiem, ze komputer, to doskonale widać. Ten algorytm chyba na
    wszelki wypadek wybiera w tym samym czasie więcej numerów, niż jest
    dostępnych telemarketerów. Zdarza się, że odbieram, a po drugiej stronie
    nie ma chętnego do rozmowy. Jest to zrozumiała dbałość o racjonalne
    wykorzystanie zasobów -- tamtym trzeba płacić dychę za godzinę, a ja
    gadam za darmo. Trzeba robić wszystko, by mogli pracować bez przerwy.

    --
    Jarek

  • 34. Data: 2013-11-04 19:44:16
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Wytrwali, nawet bardzo. Na mój posttepsiany numer dzwonią w zsadzie

    Oj, bardzo. Brat był dzisiaj u mnie i poskarżył się, że Netia go nęka, choć
    już mówił, że nie chce, dziękuje, a oni nadal.
    Mówił, że na Plusie zablokował - ACR, to mu o conajmniej 70% spadł poziom
    telespamerstwa.

> [...]
    > okresach co 5 minut. Każda próba trwa od 28 co 32 sekund. Ciekawe co
    > mi tym razem chcieli sprzedać. Pewnie coś bardzo fajnego, skoro aż

    Może dopisz ich do czarnej listy z komunikatem (DISA jakaś, czy inny dynks),
    że mają spierdalać, bo abonent nie życzy sobie ruszać dupy z fotela, by
    odebrać od nich telefon. Przy okazji z "podniesieniem", by im zaliczyło 1JT,
    czy jak to się rozliczają z ichnią telekomunikacją.
    Na domowy jacyś zakręcili, mamę chcieli na jakis ku-rwa-linarny pokaz
    naciągną...namówić :P Ja też znów coś odebrałem i od razu walę do słuchawki
    "już oddzwaniam do pani". Dynda mi, czy do nich dotarło (tym razem raczej
    nie:P). Stracili kilka sekund na bezproduktywną komunikację ze mną.
    Chrzanić, poskłada się tego do minut, godzin...
    Czy cos fajnego? Dla nich na pewno :P
    Czabana chyba czas odświeżyć...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 35. Data: 2013-11-04 19:48:08
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Takie starania to żadne starania, komputer wybiera, a że akurat ktoś taki
    > algorytm wbił...

    I dziwnym trafem komputer ten wie, jak mam na imię i jaki jest numer mojego
    drugiego telefonu...
    Ja myślę tak zrobić... mam telefon z melodyjką, przez którą słychać
    troszeczkę, co się po drugiej stronie dzieje. W połączeniu z identyfikacją
    numeru, zadzwonią, odebrać i od razu włączyć melodyjkę :P Skoro z pewnością
    płacą za wychodzące, to chociaż będą mieć moment przyjemności :)) I
    posłuchać sobie, czy w tle się ktoś miota, czy rozłącza, pierdolę ich, nie
    są mi potrzebni.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 36. Data: 2013-11-04 20:22:10
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

> [...]
    > wykorzystanie zasobów -- tamtym trzeba płacić dychę za godzinę, a ja
    > gadam za darmo. Trzeba robić wszystko, by mogli pracować bez przerwy.

    Ja chyba sobie zrobię tak, że rozbiorę taką zabawkę, co to się do niej gada,
    a ona to później odgrywa, jak zadzwonią i się okaże, że "mam czekać", co ja
    odbieram, że to ja mam być dla nich... o, takiego chuja, to nagram, a jak
    się wreszcie ktoś zgłosi, to myk, odtwarzanie i niech zgadują, co zacz. Albo
    na stronie http://www.ivona.com/pl/ nagram komunikat, powinno wystarczyć 250
    znaków, ostatecznie zainstaluję triala. Coś tam dobiorę spod palców, żeby
    poszło po uszach.
    Planuję też zakup dobrego DECTa, gdzie mogę ustawić odrzucanie połączeń i
    fiu, poleciało. Byle czarna lista była pojemna. Niech sobie pracują, ja już
    ich chyba nie usłyszę.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 37. Data: 2013-11-04 20:33:14
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

> [...]
    >
    > Może dopisz ich do czarnej listy z komunikatem (DISA jakaś, czy inny
    > dynks), że mają spierdalać, bo abonent nie życzy sobie ruszać dupy z

    Czarne listy są nieralizowalne, bo na tej linii nie ma prezentacji (gdyby
    była, to bym chętniej używał tego numeru). Odłączanie całej linii zupełnie
    mi wystarcza -- na inne numery telemarketerzy nie dzwonią, a na tą, tylko
    oni.

    --
    Jarek

  • 38. Data: 2013-11-04 20:35:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

> [...]
    > fiu, poleciało. Byle czarna lista była pojemna. Niech sobie pracują, ja już

    Lepiej jest podłączyć IVR z nagraniem w rodzaju "jeśli chcesz wysłać
    zaproszenie na prezentację garnków, wciśnij "1"; jeśli chcesz sprzedać
    w dogodnym systemie ratalnym kołdry wełniane, wciśnij "2"; jeśli masz
    do zaproponowania kompleksowe badanie stanu zdrowia, wciśnij "3" itd".
    To chwila roboty, aby to opisać w Asterisku, ale nawet tego mi się nie
    chce. Więc ograniczam sie do sztuki konceptualnej -- może ktoś z tego
    pomysłu skorzysta. Albo nawet udostępni gotowy pakiet na licencji GPL.

    --
    Jarek

  • 39. Data: 2013-11-04 21:07:51
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

> [...]
    > mi wystarcza -- na inne numery telemarketerzy nie dzwonią, a na tą, tylko

    A... no to rzeczywiście... ale skoro w sumie selekcja, można powiedzieć, i
    tak się dokonała, to faktycznie, nie ma co rzeźbć, można się pobawić ich
    kosztem. Choć gdyby była prezentacja, to można by ich zastrzeliwać wybiegami
    "O, witam, znów firma >>Kurvex<<!", czy "Nie może być, firma >>Piździcho &
    Qciapa<< znów na linii!"... Nie, nie kupię nic od was, skuteczność waszych
    wybiegów jest i będzie zerowa. Może źle kombinuję... chodzi mi o danie do
    zrozumienia, że wie się o nich więcej, niż się spodziewają.
    Ale i bez prezentacji teoretycznie można by było próbować zgadywać, kto po
    tamtej stronie... I powitać dawno niesłyszanego wujka z Boliwii, "Jak się
    cieszę, że wujek dzwoni, co u wujka słychać?", tak manewrować dalszą
    rozmową, żeby udawać, ze wujek coś dziwnego mówi i równie dzienie, ale z
    sensem, odpowiadać. Czemu tak na nbich najeżdzam? Bo mi kiedyś taka pipa, o
    7:50 rano w sobotę zadzwoniła, budząc mnie z fajnego snu, proponujac mi
    rzecz tak bardzo mi niepotrzebną, że tylko mojemu zaspaniu zawdzięcza, że
    nie została skurwiona.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 40. Data: 2013-11-04 21:18:29
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

> [...]
    > chce. Więc ograniczam sie do sztuki konceptualnej -- może ktoś z tego
    > pomysłu skorzysta. Albo nawet udostępni gotowy pakiet na licencji GPL.

    No, to może i tak... Ale w sumie... choć mnie kusi pobawić się, skoro
    dzwonią, to przytrzymać ich zasoby maksymalnie długo, jak się da...
    Aha... jeszcze apropos syntezatora Ivona - nawet darmowa wersja wymaga
    rejestracji, oraz zahaczenia zgody na mailing. Warto wykorzystać do takiej
    rejestracji serwis www.yopmail.com, rejestrować się w tym serwisie nie
    trzeba, podany adres @ yopmail.com nie musi być uprzednio tworzony - to
    następuje w chwili jego pierwszego użycia, jakikolwiek będzie, anonimowości
    nie gwarantuje, każdy może odczytać zawartość. Do zarejestrowania się
    gdziekolwiek powinno być akurat.
    Serwis ten dał mi inspirację do "technologii" dokładnego śledzenia, kto
    sprzedał nasze dane. Ivona zarejestrowana (trial, nie będę używać dłużej)
    tamże. Gdybym miał centralkę, to bym się potężnie pobawił, aby uświadomić
    telemarketerom, że są u mnie niemile widziani/słyszani.
    Gdybym miał własne głosy, czy wręcz jakieś darmowe, to chętnie bym darmo to
    udostępnił, choć tylko do użytku niekomercyjnego - aby nie mogły z tego
    legalnie korzystać firmy telemarketerskie.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.