  • 21. Data: 2013-04-15 18:52:43
    Temat: Re: Ale cham jestem :))) (uwaga - bluzgam, nie pokazywać dzieciom)
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Anerys <s...@s...pl> wrote:

    > Fajnie masz, tylko, że są sytuacje, gdy ktoś ma twój numer od pierdyliona
    > lat i ma się dodzwaniać niezależnie od pory doby.

    Wtedy używa się whitelisty.

    > Trzeba więc jebać spamerów, aż będą kwiczeć.

    Naprawdę myślisz, że to coś da? Biznes się kręci, normę wyrobić trzeba,
    a w CC jest ogromna rotacja.

    Dużo skuteczniejsza byłaby kampania przeciwko kupowaniu od spamerów, tylko
    wtedy coś się może zmienić.

    --
    "Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
    dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."

  • 22. Data: 2013-04-15 22:34:51
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Wtedy używa się whitelisty.

    Na Sferii teoretycznie mogę sobie na to pozwolić. Na domowym nie. Jednak
    układ używania numerów, domowego i Sferiaka jest taki, że dodzwaniać się
    muszą także ludzie niezdefiniowani wcześniej. Zatem w grę, jeśli już,
    wchodzi jedynie czarna lista.

    > Naprawdę myślisz, że to coś da? Biznes się kręci, normę wyrobić trzeba,
    > a w CC jest ogromna rotacja.

    Bezpośrednio może niewiele, ale OIDP, w Usiech jest DNC, że zgłaszam numer i
    spamerzy nie mają prawa pod ten numer zadzwonić.

    > Dużo skuteczniejsza byłaby kampania przeciwko kupowaniu od spamerów, tylko
    > wtedy coś się może zmienić.

    Z pewnością, przy okazji należało by ją połączyć z kampanią przeciw dymaniu
    staszych osób na kredytach, lub np. cudownych odkurzaczach (np. iRoomba
    robot, za 4kPLN z okładem, podczas gdy albo identyczny, albo bardzo podobny
    iRoomba, czy jak on się tam zwie, widziałem za mniej, niż 1 kPLN, tego się
    urzędy powinny czepić i jebać, aż na antypodach będzie słychać kwik i
    zgrzyt.), pościelach z kocem za 6kPLN (gdzie kocyk może stówkę w normalnym
    sklepie... Najprościej zakazać w ogóle takich prezentacji i "suerokazji"...
    Ale to mogło by wylać dziecko z kąpielą.

    > --
    > "Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
    > dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."

    W Korei Północnej to robią... Tyle, że po swojemu. A ogłupiony lud w to
    niestety wierzy.

  • 23. Data: 2013-04-16 11:22:40
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Anerys <s...@s...pl> wrote:

    > Na Sferii teoretycznie mogę sobie na to pozwolić. Na domowym nie. Jednak
    > układ używania numerów, domowego i Sferiaka jest taki, że dodzwaniać się
    > muszą także ludzie niezdefiniowani wcześniej.

    Nawet w środku nocy? No to się dodzwaniają...

    Nie możesz w dzień ustawić "for all" a w nocy tylko whitelisty?

    > Bezpośrednio może niewiele, ale OIDP, w Usiech jest DNC, że zgłaszam numer
    > i spamerzy nie mają prawa pod ten numer zadzwonić.

    To może w ten sposób u nas powinno być.

    > Najprościej zakazać w ogóle takich prezentacji i "suerokazji"...
    > Ale to mogło by wylać dziecko z kąpielą.

    To będzie jak z żarówkami.

  • 24. Data: 2013-04-16 11:48:39
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Nawet w środku nocy? No to się dodzwaniają...

    Nawet w środku nocy.

    > Nie możesz w dzień ustawić "for all" a w nocy tylko whitelisty?

    Warunek j.w.
    Fizycznie mogę, ale z pewnych względów to się raczej nie sprawdzi. Prędzej
    czarna lista z numerami spamerów. Ja zresztą czekam, aż mi jakaś cipa
    zadzwoni znów 7:50 w sobotę rano i zechce, abym się na prezentację
    pofatygował. Jakbym wiedział dokłądniej, kiedy to się stanie, to bym się
    poprzedniego wieczora precyzyjnie ubzdryngolił, aby rzucić parę zjebek...
    Tym razem dla zabawy.
    A do tego czasu może tak, że każdy telefon tego typu spotyka się z reakcją -
    "dzień dobry, chcę pana zaprosić..." - "Oddzwonię i porozmawiamy". Jestem
    niemal pewien, że nie pójdą na to :P

    > To może w ten sposób u nas powinno być.

    Jak najszybciej, najpóźniej od przedwczoraj. A spamerom zdecydowanie powinno
    się opłacać ŚCISŁE przestrzeganie wykazu. Tylko, żeby chuje się nie wzięli
    na dzwonienie wtedy z zagranicy... (ale wtedy to całą daną pulę, a nawet
    kraj, wyciąć, trudno, gdzie drwa rąbią, kto ma interes, zamówi rozmowę...)

    > To będzie jak z żarówkami.

    Ja wiem, że "natura nie lubi próżni". Ale każda żarówka, czy też tzw. kula
    grzewcza, czy "uliczny sygnalizator dużej mocy", etc, jakby jej (nie) zwać,
    ochoczo pęknie od pyknięcia młotkiem w baniak... Albo od pieprznięcia o
    twardą glebę. Niezależnie od integralności filamentu :P Jak będzie
    szczęście, to jeszcze to hałaśliwie, dobitnym huknięciem, "potwierdzi".
    (niektóre pękają niemal bezgłośnie)

  • 25. Data: 2013-11-02 11:15:36
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Mnie bardziej wq.....a jak po takim pytanie jakaś wciskająca chłam blacharka od razu
    poufale wali "Panie Wojtku, może by Pan
    skorzystał..."

    -----

  • 26. Data: 2013-11-02 11:18:02
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Ode mnie koniecznie chcą maila.
    Proponuję faks lub list (numer i adres na stronie www razem z telefonicznym), a oni
    uparcie o maila.
    A niech się bujają ;-)

    -----

  • 27. Data: 2013-11-03 10:53:12
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    To kwestia niekoniecznie opa, lecz aparatu.

    Natomiast liczba dzwoniących spamerów zminiejszyła się znacząco po włączeniu usługi
    ACR, choć niektórzy znajomi narzekają, że
    musieli szukać jakiegoś innego telefonu, żeby się do mnie dodzwonić ;-)

    -----

  • 28. Data: 2013-11-03 10:54:44
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    To będą dzwonić z Ukrainy, Czarek lubi spam z Ukrainy ;-)

    -----

  • 29. Data: 2013-11-03 22:13:51
    Temat: Re: Ale cham jestem :))) (uwaga - bluzgam, nie pokazywa? dzieciom)
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Dnia 2013-11-02 11:15, Użytkownik 666 napisał:
    > Mnie bardziej wq.....a jak po takim pytanie jaka? wciskaj?ca ch?am blacharka od
    razu poufale wali "Panie Wojtku, mo?e by Pan
    > skorzysta?..."

    O, wąteczek odżył :-).

    Anerys nie musiał powoływać do życia mojego wirtualnego krewnego,
    realnego mnie też analogicznie pytają :-). Nieco ponad rok temu
    telemarkieter z Netii zanim zapytał "czy rozmawiam z Przemysławem
    Kowalik?" przedstawił się "Dzień dobry, tu Paweł (imię zmienione)
    Kowalik". Nie wydaję mi się, żeby to był mój krewny, więc go ostro
    spuściłem na drzewo, a po fakcie pomyślałem, że może należało po prostu
    odpowiedzieć "nie mam ochoty rozmawiać z Pawłem Kowalik" i nacisnąć
    czerwony :-).

    Ale nie przypominam sobie, żeby ktokolwiek z telenaciągaczy próbował
    mówić do mmnie "panie Przemku", co najwyżej "panie Przemysławie" :-).

    Przemek

  • 30. Data: 2013-11-04 11:51:40
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:l56eaa$k8i$1@node1.news.atman.pl...

    > O, wąteczek odżył :-).
    >
    > Anerys nie musiał powoływać do życia mojego wirtualnego krewnego, realnego
    > mnie też analogicznie pytają :-). Nieco ponad rok temu

    Nazwisko wziąłem od osoby, z którą zetknąłem się w nienajlepszych
    okolicznościach ok. 18 lat temu. Przez przypadek zbieżność nazwisk.

> [...]
    > spuściłem na drzewo, a po fakcie pomyślałem, że może należało po prostu
    > odpowiedzieć "nie mam ochoty rozmawiać z Pawłem Kowalik" i nacisnąć

    Z innej beczki, ale też zbieżność - jakiś czas temu, intensywnie testowałem
    Ubuntu, przez ok. miesiąc. Dziś jakos by mi się nie chciało, bo się za
    bardzo zcukrzył, a ja wolę konkret... ad rem, ustawiłem sobie tapetę na
    ekran, z gałązką kopru, takiego, co to się do papu dodaje. Monter od
    kablówki, co modem wymieniał, zrobił swoje, tapetę (bardzo dobrej zresztą
    jakości) na pewno widział, bo próbował, za moim przyzwoleniem, coś zdziałać
    (już nie pamiętam efektów, raczej dobre), dopiero, jak poszedł, na papierze,
    który zostawił jak każdy monter, który coś zrobi, widniało nazwisko...
    Koper. Najczystszy w świecie przypadek.
    Wydaje mi się, ale nie wiem, co prof. Miodek o tym uważa, że wzięło się to
    ze sfeminizowanych urzędów, gdzie kobiety, naturalną koleją rzeczy, pewne
    nazwiska mają nieodmieniane. Czyli, "czy można rozmawiać z panią Bożeną
    Kowalik?", rozciągają na "czy można rozmawiać z panem Wojciechem Kowalik?".
    Z lenistwa może, czy z niedouczenia? Nie wiem... Zetknąłem się z tym
    zjawiskiem już w latach 70, dziecięciem jeszcze będąc, ale wtedy było
    marginalne. Niestety, dziś spowszechniało. Nawet na orzeczeniu z MZON z
    Andersa mam swoje nazwisko nieodmienione... Nie podoba mi się to.

    > Ale nie przypominam sobie, żeby ktokolwiek z telenaciągaczy próbował mówić
    > do mmnie "panie Przemku", co najwyżej "panie Przemysławie" :-).

    Może spytaj wtedy, skąd mają twój numer, skoro znają twoje imię? :)
    Mnie też nie zdrabniają, ale imienia czasem używają, jak na Mamę moją
    trafią, to jej nawet to się nie podoba.
    BTW. Dziś zagrałem, jawnie, z telemarketerem, zadzwonił na Sferię
    (zastanawiam się, kto sprzedał im dane...), widzę numer (ale wytrwali są,
    jak na Sferii nie odpowiem, to na domowy dzwonią i na odwrót), odbieram i od
    razu wypalam, nie sprawdzając, kto po drugiej stronie (w sensie, baba, czy
    chłop), "Momencik, oddzwonię do pani". Słyszę po tamtej stronie lekko
    ucieszone "Ddobra" (podwójne "d" dla zaakcentowania nacisku w wypowiedzi) i
    odpadam. Aby nie być kłamcą, oczywiście oddzwoniłem, z pełną świadomością,
    czym się to zakończy. Fuck-Fuck zrzuca od razu na "koguta", Sferia wyraża
    się, że "połączenie nie może być zrealizowane, proszę zadzwonić później". No
    i wuj, to ich problem, abym się dodzwonił :P Wykazałem zamiar, nie
    umożliwili mi zrealizowania go :))
    Numer ten (wpiszcie sobie do czarnych list) to 22 493 45 12, jak się nie
    odbierze, potrafią zadzwonić z końcówki 10, też nieoddzwanialnej (co też
    sprawdziłem).
    Może zamiast mówić, że "nie skorzystam", poinformować dzwoniącego, że
    "oddzwonię do pani/-a". Konsekwentnie, wszyscy.
    Dobrze było by mieć możliwość wpisywania tych numerów na czarną listę już na
    centrali, by nawet nie wiedzieć, że dzwoniły. Któraś z polskich sieci chyba
    już to oferuje...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.