eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaAle cham jestem :))) (uwaga - bluzgam, nie pokazywać dzieciom)Re: Ale cham jestem :))) (uwaga - bluzgam, nie pokazywa??? dzieciom)
    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Ale cham jestem :))) (uwaga - bluzgam, nie pokazywa??? dzieciom)
    Date: Mon, 4 Nov 2013 21:18:29 +0100

    news:slrnl7ftoa.ur7.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Lepiej jest podłączyć IVR z nagraniem w rodzaju "jeśli chcesz wysłać
    > zaproszenie na prezentację garnków, wciśnij "1"; jeśli chcesz sprzedać
    > w dogodnym systemie ratalnym kołdry wełniane, wciśnij "2"; jeśli masz
    > do zaproponowania kompleksowe badanie stanu zdrowia, wciśnij "3" itd".
    > To chwila roboty, aby to opisać w Asterisku, ale nawet tego mi się nie
    > chce. Więc ograniczam sie do sztuki konceptualnej -- może ktoś z tego
    > pomysłu skorzysta. Albo nawet udostępni gotowy pakiet na licencji GPL.

    No, to może i tak... Ale w sumie... choć mnie kusi pobawić się, skoro
    dzwonią, to przytrzymać ich zasoby maksymalnie długo, jak się da...
    Aha... jeszcze apropos syntezatora Ivona - nawet darmowa wersja wymaga
    rejestracji, oraz zahaczenia zgody na mailing. Warto wykorzystać do takiej
    rejestracji serwis www.yopmail.com, rejestrować się w tym serwisie nie
    trzeba, podany adres @ yopmail.com nie musi być uprzednio tworzony - to
    następuje w chwili jego pierwszego użycia, jakikolwiek będzie, anonimowości
    nie gwarantuje, każdy może odczytać zawartość. Do zarejestrowania się
    gdziekolwiek powinno być akurat.
    Serwis ten dał mi inspirację do "technologii" dokładnego śledzenia, kto
    sprzedał nasze dane. Ivona zarejestrowana (trial, nie będę używać dłużej)
    tamże. Gdybym miał centralkę, to bym się potężnie pobawił, aby uświadomić
    telemarketerom, że są u mnie niemile widziani/słyszani.
    Gdybym miał własne głosy, czy wręcz jakieś darmowe, to chętnie bym darmo to
    udostępnił, choć tylko do użytku niekomercyjnego - aby nie mogły z tego
    legalnie korzystać firmy telemarketerskie.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.