eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaAle cham jestem :))) (uwaga - bluzgam, nie pokazywać dzieciom)Re: Ale cham jestem :))) (uwaga - bluzgam, nie pokazywa? dzieciom)
  • Data: 2013-11-03 22:13:51
    Temat: Re: Ale cham jestem :))) (uwaga - bluzgam, nie pokazywa? dzieciom)
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-11-02 11:15, Użytkownik 666 napisał:
    > Mnie bardziej wq.....a jak po takim pytanie jaka? wciskaj?ca ch?am blacharka od
    razu poufale wali "Panie Wojtku, mo?e by Pan
    > skorzysta?..."

    O, wąteczek odżył :-).

    Anerys nie musiał powoływać do życia mojego wirtualnego krewnego,
    realnego mnie też analogicznie pytają :-). Nieco ponad rok temu
    telemarkieter z Netii zanim zapytał "czy rozmawiam z Przemysławem
    Kowalik?" przedstawił się "Dzień dobry, tu Paweł (imię zmienione)
    Kowalik". Nie wydaję mi się, żeby to był mój krewny, więc go ostro
    spuściłem na drzewo, a po fakcie pomyślałem, że może należało po prostu
    odpowiedzieć "nie mam ochoty rozmawiać z Pawłem Kowalik" i nacisnąć
    czerwony :-).

    Ale nie przypominam sobie, żeby ktokolwiek z telenaciągaczy próbował
    mówić do mmnie "panie Przemku", co najwyżej "panie Przemysławie" :-).

    Przemek