  • 11. Data: 2017-12-16 18:37:00
    Temat: Re: Alcatel Pixi 3 - jaki max Android na update
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Chcę osiągnąć nawigację MapFactor na tym telefonie - ale sklep "Play"
    > mówi mi że mój
    > fon jest niezgodny z tym programem.
    na s4 - 4.4.2 program się instaluje. Czyli to nie werjsa androdia jest
    problemem. na wcześniejszych (jak jeszcze windows mobile żył, czyli
    bardzo starych) też się instalował.

    ToMasz

  • 12. Data: 2017-12-16 23:01:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Dec 2017 18:37:00 +0100, ToMasz napisał(a):
    > na s4 - 4.4.2 program się instaluje. Czyli to nie werjsa androdia jest
    > problemem.

    Ja mam jeszcze na 4.2.2. Ale zainstalowany dawniej, moze teraz cos
    inaczej.
    Sklep podaje ze zakonczono support dla Androida 2.3 i 3.0

    J.

  • 13. Data: 2017-12-16 23:29:42
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    zadaj tu na grupie pytanie o nawigacje która ostrzega o prędkości. może
    jakiś janosik, here (we go), osmAnd....

    ToMasz

  • 14. Data: 2017-12-17 08:15:30
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą ToMasz
    naskrobał(a):

    > zadaj tu na grupie pytanie o nawigacje która ostrzega o prędkości. może
    > jakiś janosik, here (we go), osmAnd....

    Do kolekcji dołożę Waze
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    - Wy się, Stirlitz, jeszcze doigracie przez te odciski palców! -

  • 15. Data: 2017-12-17 08:55:25
    Od: p...@g...com

    Nie instaluj najnowszej wersji z sklepu tylko poszukaj poprzednich wersji apki potem
    ściągnij mapy i gotowe.