  • Data: 2013-03-09 11:53:36
    Temat: Re: Alcatel OT 993d
    Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-08 22:20, Kamtzu pisze:
    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    >
    > Menu jak w kazdym Androidzie ;) Nie wiem co masz na mysli z tym
    > konfigurowaniem? Przy pierwszym wlaczeniu pyta dane do konta google:
    > login, haslo i tyle.

    Akurat nie, bo kreator w wersji która jest w tym telefonie nie zaczyna
    od skonfigurowania dostępu do sieci, jak to ma miejsce w wersji 2.2. A
    wiec w tym wypadku musiałem pominąć kreatora, i zacząć konfiguracje
    ręcznie, zaczynając od ustawienia sieci. Tak nawiasem mówiąc nie widzę
    nic co by było lepsze w wersji 4.0 w stosunku do tego co było w wersji
    2.2, - tylko brzydsze ikony, i bardziej zagmatwane menu.

    > Ale po co? Zeby za dwa lata moc sprzedac telefon bez ryski za 100zl?
    > ;) W dzisiejszych czasach sprzet sie szybciej zuzywa moralnie niz
    > fizycznie :)

    Akurat ja nie handluję telefonami, te których przestaję używać lądują w
    kartonie. :-) A folia przydałaby się do tego żeby nie było konieczności
    obchodzenia się z telefonem jak z jajkiem.. Bez obawy o porysowanie
    można chować w kieszeni z kilogramem gwoździ. ;-)