  • Data: 2010-01-25 11:14:46
    Temat: Re: Album
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tamorphosis?category=
    > Jesli dobrze widze na tym zdjeciu, to ten album cierpi na typowa niestety
    > przypadlosc albumow foto, mianowicie zdjecia rozciagaja sie przez szycie
    > strony. Powierzchnia zdjecia przy ogladaniu jest wiec nierowna
    > (wybrzuszenie w srodku), co powoduje odblaski (jesli papier jest
    > blyszczacy) a kawalek zdjecia jest wyciety.

    Tu na szczescie skladanie jest prawie perfekcyjne - reczna robota
    i raczej nic nie jest "wyciete".

    > Jak dla mnie to cos takiego
    > dyskwalifikuje album, w szczegolnosci z panoramami. Taki album albo
    > powinien byc wydany w formacie panoramicznym, albo szycie kartki
    > (zdjecia) powinno byc z boku, a strony skladane. Skladanie daje cienka
    > kreske, ktora tak bardzo nie przeszkadza.

    Ten album i tak z tego co wiem jest sprzedawany sporo ponizej kosztow
    produkcji ;)

    Gdyby zdjecia mialy byc drukowane w calosci konieczny bylby druk na formacie
    lekko liczac A0, co jeszcze bardziej ograniczyloby liczbe drukarni chcacych
    sie podjac zadania i podnioslo znacznie koszty...

    Moim zdaniem tak jak jest jest ok.
    Album byl szyty recznie - nici nie sa tak scisniete jak przy oprawie
    maszynowej -
    mozna strony rozchylic dosc mocno i da sie zdjecia spokojnie ogladac...