    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Albo Sigma, albo nowszy Nikon
    Date: Mon, 13 Jan 2014 17:10:24 +0100

    "Ergie" <e...@s...pl> writes:

    > Fajnie się wydaje cudze pieniądze?

    A gdzie tu widzisz wydawanie cudzych pieniędzy? To, że ktoś nie wykupił
    licencji, której nie musiał wcale wykupić, to nie jest chwilowo nic
    złego. Przeciwnie, właśnie zmuszanie do zakupu niepotrzebnej licencji to
    jest wydawanie cudzych pieniędzy. Dokładnie tak samo jak zmuszanie do
    zakupu każdego innego towaru lub usługi.

    > Praktycznie każdy jest bezpośrednio lub pośrednio akcjonariuszem więc
    > w interesie każdego jest by firmy przynosiły zyski swoim właścicielom.

    Ano. W mafii tak samo, przecież pisałem.

    > Chcesz siębawić w filantropa ok - Twoja sprawa ale od moich pieniędzy
    > Ci wara!

    Nic osobistego, ale najczęściej takie poglądy wyrażają ludzie, którzy
    tych ostatnich mają zbyt mało (przynajmniej w ich mniemaniu, ale
    przyznaję, że w dużej części przypadków mają rację, niezależnie od
    powodów takiego stanu rzeczy).
    --
    Krzysztof Hałasa