    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Albo Sigma, albo nowszy Nikon
    Date: Tue, 7 Jan 2014 12:40:35 +0100

    Użytkownik "SylwesterZarębski" napisał w wiadomości grup
    et...

    > I co z tego? Pryszczaty nastolatek może bez tego trollować i wypisywać
    > nieistniejące problemy. Z reguły ci świadomi wyprostują takie bzdury.

    Jeszcze kilka lat temu tez tak sadziłem, teraz najczęściej świadomym
    forumowiczom nie chce się po raz enty tłumaczyć tego samego.

    > Jeszcze nie jest, ale skoro sami użytkownicy/klienci uważają takie
    > działanie za słuszne i się niemu nie sprzeciwiają, to z pewnością
    > będzie.

    Rozumiem że jeździsz rowerem w ramach protestu że do Opla nie można włożyć
    silnika od Toyoty, a foteli z Renault?

    Ja w każdym razie zagłosuję moimi pieniędzmi i Nikon wypadł właśnie z
    mojej puli zakupów w przyszłości (chyba, że zmieni swoje zachowanie).

    A kto "wpadł" ??? Przypominam Canon zachowuje się dokładnie tak samo.
    Minolta/Sony ma w swej historii np. zmianę stopki by wyciąć stare i
    niezależne flesze. Olympus stworzył system 4/3 który następnie porzucił na
    rzecz u4/3 i tak by można dalej ciągnąc wyliczankę.

    Pozostaje jedynie Pentax co do którego nie przypominam sobie żadnych
    problemów z kompatybilnością czy niezależnymi akcesoriami, ale nawet jak na
    moje skromne potrzeby ten "system" jest za mały.

    Pozdrawiam
    Ergie