  • Data: 2013-07-02 09:58:31
    Temat: Re: Akumulatory Yuasa
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-02 09:38, Yogi(n) pisze:
    (...)
    > Ale to żadna fobia, po prostu przykre doświadczenie. A jeżeli yuasa
    > rzeczywiście produkowała swoje akumulatory w Chinach w 1998, to znaczy,
    > że Chińczycy jeszcze wtedy nie cięli kosztów za wszelką cenę ;-)

    Fobia, fobia :) Złe doświadczenia to jedno, a chińska fobia to drugie.
    Chińczycy tak wyprodukują jak im się zapłaci - jak wszędzie.
    Na biurku mam klawiaturę BT Logitech-a - China (jakie są akumulatory
    nie wiem), zero zastrzeżeń. Lapek Asus - China (z aku podobnie),
    zero zastrzeżeń. Telefon Panasonic - Malezja. Jeden monitor Samsung
    - Słowacja, drugi Samsung - Malezja. Telefon LG - pewnie China.
    SE - działa od lat, nie znam miejsca produkcji. Czytnik do kart
    pamięci kupiony na DealeXtreme - China :) Co do czytnika - wcześniej
    kupiliśmy jakieś tanie chinole na alledrogo i wszystkie oddaliśmy,
    chociaż tylko 50% nie działało. Ten z DealeXtreme był trochę droższy
    (i logo ma inne) i działa bez zastrzeżeń od dawna :)