  • Data: 2013-07-02 12:12:01
    Temat: Re: Akumulatory Yuasa
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1f23214b-2d87-4b08-acb0-6a6d8ed29182@googlegrou
    ps.com...
    W dniu wtorek, 2 lipca 2013 09:44:16 UTC+2 użytkownik Yogi(n) napisał:
    > Teraz mam znów panasonica, jak dotąd cztery i pół roku bez problemów.
    >
    > --
    >
    > Yogi(n)

    > Mam w tej chwili w samochodach dwóch Fajansonici z marketu. Takie co
    > w nich cena czyni cuda. Jeden cztery lata drugi cztery i pół roku.
    > Zero
    > problemów. Tak że kolego sympatyczny ten Twój Panasonic żeby im
    > dorównał musi pracować z osiem lat. Wtedy stosunek ceny do jakości
    > będzie podobny. Markowe żeby były lepsze muszą z dziesięć lat
    > wytrzymać.

    Nie, nie musi, bo kupowałem go razem z autem (i zapłaciłbym tyle samo,
    niezależnie od tego, co producent zamontowałby), a jak bedzie miał
    dziesięć lat, to już u innego właściciela będzie "na służbie". Jeżeli
    padnie zanim je sprzedam, to ten drugi, który kupię, będzie musiał się
    "zwracać". Ale co to będzie jeszcze nie wiem, wiem, że raczej nie Bosch
    ani Varta. Może własnie jakiś marketowy noname, bo mam wrażenie, że
    ostatnio wszystkie różnią się tylko nalepkami.

    --
    Yogi(n)