  • Data: 2020-04-17 20:46:21
    Temat: Re: Akumulatory
    Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No i co - ladowac profilaktycznie przed zima starym prostownikiem czy nie
    > ladowac ...
    tago filmu nie widzialem ale pare innych, ich i wogole innych.
    generalnie firma chyba nie ma znaczenia...
    znaczenie ma budowa aku. obie plyty w technologii odlewanej podobno rzadza.
    ceny w supermarketach mnie zdziwily. te tanie aku poznikaly.
    do mojego paszczura 350 pln....
    a 330 ukrainiec na obu plytach odlewanych.
    i jeszcze chlop jak stodola mi go wladowal wraz z zmierzeniem ladowania....
    tak. prostownik dwa trzy razy rocznie.
    na krotkich odcinkach. b. krotkich znaczy sie, da sie podobno rozwalic nawet
    pierwszowyposazeniowy.....
    to tyle co zapamietalem z tych filmow....