  • Data: 2012-10-12 20:42:47
    Temat: Re: Akumulatorki do myszy radiowej
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 12 Oct 2012 20:02:42 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

    > To jak czesto trzeba ja ladowac?

    U mnie komputer, do którego MX1000 jest podłączony, funkcjonuje w trybie
    24/7/365. Więc podejrzewam, że tu zużycie energii może być większe (mysz
    cały czas zeznaje, że nie przełącza się w jakiś tryb oszczędności czy coś
    takiego). Zamieniam je miejscami w ładowarce średnio raz na tydzień, a
    trafiają się dni, że pracuję po 14-16 godzin cięgiem.

    > Kumplowi padl RX1000 i LX8, mi LX7. Nic na to nie poradze, to fakty. Moze
    > masz wiecej szczescia.

    Mogę porobić zdjęcia, jak wygląda MX700 otrzymany lata temu, późniejszy
    MX1000 i stosunkowo nowy (powystawowy ezgemplarz), którego kupiłem bo mi mój
    ładowarko-orbiornik padł.

    Wcześniej (jeszcze przed MX700) gdzieś zdobyty Mouseman Optical działa po
    dziś dzień. Problem jest z korzystaniem z rolki. Do gryzonia dorwały się
    bliźniaki. I testowały tymi kilkoma wyrośniętymi mleczakami, co z tym można
    zrobić. Dwano czegoś tak wymamłanego nie widziałem. ;D

    [ Bądź uczynny, pomagaj innym... a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to, co ]
    [ dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem. (demotywatory.pl) ]