    From: kazio101 <s...@k...ok>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Akumulatorki do myszy radiowej
    Date: Fri, 12 Oct 2012 14:45:57 +0100

    W dniu 2012-10-12 07:12, Q pisze:
    > Mysz Logitech M195 uzywana srednio 3h dziennie
    > chodzi na 1 baterii AA ok 2 miesiace.
    >
    > Czy kupienie akumulatorka AA zamiast baterii alkalicznej ma sens?
    > Chodzi mi o aku nowego typu (ze zredukowanym samorozladowniem)-
    > - tylko jak wypadnie 1.2V w stosunku do 1.5V?

    Ja używam akumulatorków do 2 myszy. Ale jedna z nich jest jakby mniej
    odporna na niższe napięcie i lepiej działa na baterii (problemy z
    łącznością). Drugiej jest obojętne i akumulatory w jej przypadku
    działają znakomicie. Są tańsze oraz bardziej ekologiczne. Jeżeli na
    twoje pytanie nie odpowie ci konkretnie posiadacz takiego samego typu
    myszy, to musisz sprawdzić doświadczalnie. Moim zdaniem może to być
    zwykły akumulator. Jak pochodzi na mim 1-2 miesiące to się nie zdąży
    mocno samoczynnie rozładować a jest tańszy w eksploatacji i bardziej
    ekologiczny.