-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Akumulator... w styropianie.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <59e1973d$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
<16j58gy99xtb0.1oq8r85nqiz8s$.dlg@40tude.net>
Date: Sun, 15 Oct 2017 23:32:44 +0200
Message-ID: <1tq2lv96unbn5$.1gmi7444xv6ek.dlg@40tude.net>
Lines: 10
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.78.98.73
X-Trace: 1508103291 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 644 89.78.98.73:11151
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 4128242771
X-Received-Bytes: 1366
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2616779
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 15 Oct 2017 23:32:17 +0200, J.F. napisał(a):
> O ile w ogole pomoze, bo potem izoluje tez od grzania przez silnik i
> od chlodzenia przy grzaniu wlasnym przez prad.
> Akumulatory sie raczej malo grzeja przy ladowaniu, ale jak sie dobrze
> zaizoluje ...
Z tego co wiem, to fabryczne osłony na akumulatory mają je chronić właśnie
przed ciepłem od silnika w upalne dni.
A nie zapobiegać wychłodzeniu, które przez noc i tak nastąpi.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.10.17 09:17 p...@g...com
- 16.10.17 09:32 s...@g...com
- 16.10.17 09:50 s...@g...com
- 16.10.17 11:01 Budzik
- 16.10.17 11:05 Dominik Ałaszewski
- 16.10.17 14:21 Pszemol
- 16.10.17 14:24 Kris
- 16.10.17 19:09 Tomasz Gorbaczuk
- 16.10.17 19:16 Marcin N
- 16.10.17 19:50 Sebastian Biały
- 16.10.17 19:56 Sebastian Biały
- 16.10.17 20:12 Mateusz Bogusz
- 16.10.17 20:13 Sebastian Biały
- 16.10.17 20:15 Mateusz Bogusz
- 16.10.17 20:29 Mateusz Bogusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=