eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin.
    stu.neva.ru!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!border2.nntp.ams1.giganews.com
    !nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a
    -01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Reply-To: m...@p...onet.pl
    Subject: Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <0...@g...com>
    <60283150$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <602bd593$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <602be05a$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <602bfe23$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Organization: A.P.Z.
    Date: Tue, 16 Feb 2021 18:43:38 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.7.1 Hamster/2.1.0.11
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <602bfe23$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: AVG (VPS 210216-2, 16.02.2021), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 75
    Message-ID: <602c0475$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178.37.120.103
    X-Trace: 1613497461 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 24051 178.37.120.103:63566
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:761891
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 16.02.2021 o 18:17, J.F. pisze:

    >>>>> Otoz chcialem sie dowiedziec jak rozpoznac konczacy sie akumulator.
    >>>> Prosta piłka. Jeśli mam problem z uruchomieniem silnika, podładowuję
    >>>> akumulator.
    >>
    >>> Hm, a czesto to robisz ?
    >
    >> Zawsze, jeśli mam problem :]
    >> Dokładnie tak jak Ty, kiedy wstawiasz spację przed pytajnikiem.
    >
    > Ale spacje to ja wstawiam kilka razu dziennie, a akumulator ladowalem
    > ... dwa lata temu.

    No właśnie, bo problem masz kilka razy dziennie z tą spacją :]

    Kiedyś Ci analogię dawałem. Dzisiaj inna. Pierdzisz, pierdzisz spacją w
    zdaniu. Ty nie masz z tym problemu, podobnie jak pierdzący tyłkiem, on
    problemu też nie ma.
    Problem mają Ci, którzy są w pobliżu :)
    >
    >>>> Mogę jeszcze wykonać pełne ładowanie (przez noc). Jeśli robię to 3
    >>>> raz w ciągu tygodnia, wypierdalam akumulator i kupuję nowy. Żadnych
    >>>> pomiarów,

    A tutaj masz odpowiedź (wyżej) jak często w ciągu tygodnia musiałbym to
    robić. Sugeruję, że po prostu nie połączyłeś jeszcze tej jednej
    wypowiedzi w jedno, jak była w pierwowzorze a dzieląc ją wcześniej
    zacząłeś sobie sam zadawać pytania, na które odpowiedzi Ci się
    rozjechały a były cały czas obecne :]

    To chyba logiczne?

    >>> Taa, a to nie akumulator, tylko alternator byl zly. Lub regulator.
    >
    >> Uwielbiam jak ktoś robi z siebie ****** bo komentuje błędnie, to co
    >> jest poniżej :]
    >
    > No ale nie napisales, ze "upewniam sie", tylko "wypierdalam i kupuje
    > nowy" :-)

    Tak właśnie działa dzielenie jednolitej wypowiedzi. Nie ukrywam, że
    możesz jeszcze podzielić to na wyrazy i komentować każdy z osobna :]
    Oraz zadawać sam sobie pytania i na nie odpowiadać :)
    >
    >>>> ewentualnie sprawdzam czy klemy są dobrze zamocowane i
    >>> A we fiatach to nawet przeczyscic klemy trzeba :-)
    >
    >> No. Zamocowanie ma zaimplementowane czyszczenie, jakbyś nie wiedział :]
    >
    > Ale "sprawdzenie" tego nie ma.

    Oczywiście, że ma. Jest tam nawet zaimplementowane wąchanie, lizanie
    smarowanie i inne rzeczy, które kryją się pod ogólnym "sprawdzenie" :)
    >
    >>> Tylko ... kolega chcialby wiedziec, czy akumulator kupic, zanim go
    >>> -27 dopadnie ...
    >
    >> Niech go zabiera do domu (stworzy warunki) i dokonuje pomiarów w
    >> warunkach umożliwiających pomiar a nie przy -27C :)
    >
    > Ale po co ?
    > Ma idealne warunki do pomiaru pradu rozruchowego w niskiej temperaturze,
    > dom mu tego nie zapewni :-)
    >
    No fakt, w domu mu nie zamarznie ten elektrolit ale przy -27C może się
    to zdarzyć, Szerloku :)

    Wtedy na pewno pomiar będzie miarodajny, łącznie z pomiarem gęstości
    elektrolitu :>
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    PORTFELE POLAKÓW PĘKAJĄ W SZWACH
    (coraz więcej bezwartościowych pieniędzy)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: