-
X-Received: by 10.50.61.132 with SMTP id p4mr405358igr.7.1445948459968; Tue, 27 Oct
2015 05:20:59 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.50.61.132 with SMTP id p4mr405358igr.7.1445948459968; Tue, 27 Oct
2015 05:20:59 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl
!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.85.192.88.MISMATCH!c107no26685
02qgd.1!news-out.google.com!z4ni37838ign.0!nntp.google.com!kq10no25549810igb.0!
postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Tue, 27 Oct 2015 05:20:59 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <14w5yogfdeecl$.1tra57jvyndn2.dlg@40tude.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=109.243.191.2;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 109.243.191.2
References: <562e4414$0$25239$b1db1813$a307dbb3@news.astraweb.com>
<y6g7cqklslux$.7evkq547zept.dlg@40tude.net>
<7032816963$20151027090233@squadack.com>
<3ibl4zsj3i1c$.pcwui0tau6tm$.dlg@40tude.net>
<1748795125$20151027111135@squadack.com>
<14w5yogfdeecl$.1tra57jvyndn2.dlg@40tude.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <4...@g...com>
Subject: Re: Akumulator ołowiowy AGM czy zwykły do zasilania awaryjnego
przetwornicy 230V
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Tue, 27 Oct 2015 12:20:59 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:687739
[ ukryj nagłówki ]Tylko jak widłak nie jedzie to pompa oleju w nim pracuje bo podnosi. W necie są
charakterystyki rozładowania akumulatorów trakcyjnych. Nominalna pojemność maja przy
prądzie rozładowania 1/10C. Przy 1C pojemność drastycznie spada. Przy rozruchowych to
samo. Rozrusznik ciągnie 100A akumulator ma 60 Ah i prądu wystarcza na pojedyncze
minuty kręcenia a nie na ponad pol godziny.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.10.15 15:59 J.F.
- 27.10.15 16:06 Zenek Kapelinder
- 27.10.15 16:51 J.F.
- 27.10.15 17:25 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
- Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie
- ciekawy układ magnetofonu
- Mikroskop 3D
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=