eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleAkumulator do Suzuki BanditRe: Akumulator do Suzuki Bandit
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Jacot <j...@m...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Akumulator do Suzuki Bandit
    Date: Sat, 14 Mar 2009 19:13:07 +0100
    Organization: A&O
    Lines: 39
    Message-ID: <8...@4...com>
    References: <op.uqgy3fjttd3xip@wp-d0d5fe1ec9be> <gp0u6c$s2s$1@news.onet.pl>
    <gp0vgq$vr1$1@news.onet.pl> <gp3nnp$kfr$1@news.onet.pl>
    <gp3sor$5hc$1@news.onet.pl> <gp67vo$e0j$1@news.onet.pl>
    <3...@4...com> <gp8au8$io$1@news.onet.pl>
    <q...@4...com> <gpde0j$15c$1@news.onet.pl>
    <gpdes5$3qe$1@news.onet.pl> <gpdh23$aiu$1@news.onet.pl>
    <g...@4...com> <gpgchg$96s$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dbr115.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1237054798 11839 83.23.43.115 (14 Mar 2009
    18:19:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 14 Mar 2009 18:19:58 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.91/16.564
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:590272
    [ ukryj nagłówki ]

    "Mystik" <m...@p...pl> wrote:

    >No ja bym z chęcią to po prostu zmierzył, ale nie mam na czym. Czekam, ąż
    >ktoś to zrobi i albo poprze, albo obali moją teorię.

    O matko... do siebie specjlanie tego nie bierz, ale jak raz kojarzy mi
    sie sytuacja, jaka niegdys zdarzala sie na Liscie Junaka, ktora jeden
    z naszych kamratow podsumowal jakos tak krotko, ze to nie moze byc
    tak, ze ktos rzuci dowolna bzdure i bedzie sie domagal, zeby ktos z
    listowych 'ekspertow' poswiecil iles czasu, zeby mu starannie i na
    przykladach popartych wyliczeniem oraz badaniami udowodnic, ze to
    brednia;) Jesli juz, to powinno byc raczej odwrotnie.

    >Ależ jedno i drugie jest ze sobą bezpośrednio związane. Bo chyba nie
    >zaprzeczysz, że większy akumulator potrzebuje więcej prądu żeby został
    >naładowany. Szczególnie przy założeniu, że czasowo może występować ujemny
    >bilans energetyczny.

    Podstawowym bledem twojego rozumowania jest przyjecie, ze do motoru
    zaklada sie akumulator w stanie rozladowanym. Sprawdz w Haynesie, czy
    aby na pewno tak?
    A jesli nie, to oznacza, ze doladowac trzeba dokladnie tyle, ile
    zostalo pobrane, bez wzgledu na pojemnosc, o czym Ci juz pisali
    koledzy. I na tem wlasciwie koniec. O tym, ze akumulator nie jest
    ladowany stalym pradem to moze i nie warto wspominac przy tej okazji.

    >Ale OK. Możemy temat odpuścić i wrócić do niego po dokładnych pomiarach,
    >które nie omieszkam, po zakupie motocykla zrobić.

    Slusznie:) Sugerowalbym takze poszperanie tu i owdzie w kwestii
    rozpoznania "jak to dziala i dlaczego". Jak projektuje sie instalacje
    w pojazdach, jak ustala "bilans energetyczny" i takie tam,
    przyprawiwszy to szczypta wiedzy z elektrochemii i elektryki ogolnej:)
    Tam w Sumie schowane sa wszystkie odpowiedzi.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10
    http://www.junak.riders.pl/
    http://www.jacot.ath.cx/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: