-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Jacot <j...@m...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Akumulator do Suzuki Bandit
Date: Sat, 14 Mar 2009 19:13:07 +0100
Organization: A&O
Lines: 39
Message-ID: <8...@4...com>
References: <op.uqgy3fjttd3xip@wp-d0d5fe1ec9be> <gp0u6c$s2s$1@news.onet.pl>
<gp0vgq$vr1$1@news.onet.pl> <gp3nnp$kfr$1@news.onet.pl>
<gp3sor$5hc$1@news.onet.pl> <gp67vo$e0j$1@news.onet.pl>
<3...@4...com> <gp8au8$io$1@news.onet.pl>
<q...@4...com> <gpde0j$15c$1@news.onet.pl>
<gpdes5$3qe$1@news.onet.pl> <gpdh23$aiu$1@news.onet.pl>
<g...@4...com> <gpgchg$96s$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: dbr115.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1237054798 11839 83.23.43.115 (14 Mar 2009
18:19:58 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 14 Mar 2009 18:19:58 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.91/16.564
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:590272
[ ukryj nagłówki ]"Mystik" <m...@p...pl> wrote:
>No ja bym z chęcią to po prostu zmierzył, ale nie mam na czym. Czekam, ąż
>ktoś to zrobi i albo poprze, albo obali moją teorię.
O matko... do siebie specjlanie tego nie bierz, ale jak raz kojarzy mi
sie sytuacja, jaka niegdys zdarzala sie na Liscie Junaka, ktora jeden
z naszych kamratow podsumowal jakos tak krotko, ze to nie moze byc
tak, ze ktos rzuci dowolna bzdure i bedzie sie domagal, zeby ktos z
listowych 'ekspertow' poswiecil iles czasu, zeby mu starannie i na
przykladach popartych wyliczeniem oraz badaniami udowodnic, ze to
brednia;) Jesli juz, to powinno byc raczej odwrotnie.
>Ależ jedno i drugie jest ze sobą bezpośrednio związane. Bo chyba nie
>zaprzeczysz, że większy akumulator potrzebuje więcej prądu żeby został
>naładowany. Szczególnie przy założeniu, że czasowo może występować ujemny
>bilans energetyczny.
Podstawowym bledem twojego rozumowania jest przyjecie, ze do motoru
zaklada sie akumulator w stanie rozladowanym. Sprawdz w Haynesie, czy
aby na pewno tak?
A jesli nie, to oznacza, ze doladowac trzeba dokladnie tyle, ile
zostalo pobrane, bez wzgledu na pojemnosc, o czym Ci juz pisali
koledzy. I na tem wlasciwie koniec. O tym, ze akumulator nie jest
ladowany stalym pradem to moze i nie warto wspominac przy tej okazji.
>Ale OK. Możemy temat odpuścić i wrócić do niego po dokładnych pomiarach,
>które nie omieszkam, po zakupie motocykla zrobić.
Slusznie:) Sugerowalbym takze poszperanie tu i owdzie w kwestii
rozpoznania "jak to dziala i dlaczego". Jak projektuje sie instalacje
w pojazdach, jak ustala "bilans energetyczny" i takie tam,
przyprawiwszy to szczypta wiedzy z elektrochemii i elektryki ogolnej:)
Tam w Sumie schowane sa wszystkie odpowiedzi.
--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://www.jacot.ath.cx/
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=