  • Data: 2010-03-08 17:50:50
    Temat: Re: Akumulator awaryjny
    Od: Piotrek <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ponieważ mam Nokię N82 w kaburze i nie chce mi się jej za każdym razem
    wypakowywać i wpakowywać celem wymiany akumulatora, a przy filmowaniu
    bateria siada po 2 godzinach, kupiłem ładowarkę na paluszki Energizer
    Energi To Go, o takie coś:
    http://www.energizer.com/products/energi-to-go/Pages
    /ipod-cell-phone-charger.aspx
    sprawuje się nieźle, trzeba tylko zamówić z odpowiednią końcówką bo
    sprzedają różne w zależności od telefonu. Komplet 2 baterii alkalicznych
    wystarcza na jedno pełne ładowanie, które trwa około 3 godzin. Baterie
    manganowe się nie sprawdziły bo nie dały rady. Z uwagi na duże zużycie
    baterii przeze mnie kupiłem 2 akumulatorki Philips 2700 mAH każdy i ledwo
    ledwo dają radę naładować aku 1050 mAh telefonu choć nie wiem czemu a na
    dodatek musiałem rozłożyć tą ładowarkę na czynniki pierwsze bo w środku ma
    ona plastik zabezpieczajacy przed odwróceniem polaryzacji, ale był on zbyt
    gruby i przód akumulatora nie dochodził bo za gruby był dzióbek plusa, a co
    za tym idzie trzeba było go wyciąć. Jeszcze zastanawiałem się nad czymś
    takim: http://www.velleman.eu/distributor/products/view/?id
    =377166 idzie to
    kupić w Polsce ale wolę jednak tą pierwszą ładowarkę bo paluszki R6 można
    kupić wszędzie, a ładowarka kosztuje 20 zł