-
21. Data: 2010-06-13 13:58:01
Temat: Re: [elektryka] Akumulator a kierunkowskazy
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2010-06-13 15:09, Ivam pisze:
>> Ale se mozna podlaczyc w 5 minut
>
> Ale nie kazdy musi to umiec/wiedziec, ze tak trzeba.
Dla takich ludzi prowadzi sie warsztaty i serwisy motocyklowe. Jesli zas
ktos sie zabiera samemu to, niestety, powinien wiedziec i umiec to i owo.
> Tez tego nie rozumiem, co nie zmienia faktu, ze wiele rzeczy ludzie
> kupuja (i znacznie przepalacaja, zwlaszcza jak sie doda koszty wysylki)
> na allegro. Zmienialem kolesiowi przerywac w keeway'u na taki
> "uniwersalny" kupiony z allegro (koles go przywiozl) i nie dzialal - w
> transporcie zimne luty calkiem oderwaly sie od plytki.
Jesli taki podzespol nie przezywa zwyklego transportu to tym bardziej
nie przezyje wibracji w motocyklu i nalezy omijac szerokim lukiem.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
22. Data: 2010-06-13 14:19:02
Temat: Re: [elektryka] Akumulator a kierunkowskazy
Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hv2o5b$hk8$...@n...onet.pl...
> Dla takich ludzi prowadzi sie warsztaty i serwisy motocyklowe. Jesli zas
> ktos sie zabiera samemu to, niestety, powinien wiedziec i umiec to i owo.
Albo powinien spytac na preclu;)
> Jesli taki podzespol nie przezywa zwyklego transportu to tym bardziej nie
> przezyje wibracji w motocyklu i nalezy omijac szerokim lukiem.
Przeciez o tym wlasnie mowie.
A tak BTW - zrobiles zdjecia tej puszki do fazera dla mnie?
--
pzdr:
Ivam
-
23. Data: 2010-06-13 20:55:26
Temat: Re: Akumulator a kierunkowskazy
Od: "Asdf :)" <g...@g...com>
On 13 Cze, 13:02, Kuczu <q...@g...com> wrote:
> W dniu 2010-06-12 23:41, Ivam pisze:
>
> > A ilosc stykow sie zgadzala?
>
> A musi ? 2 i 3 pinowe przerywacze rozni tylko posiadanie (lub nie) styku
> na mase.
Są dwa rodzaje trójpinowych. Pierwszy (tam, gdzie są awaryjne) ma
wyjścia:
1.Stacyjka
2. lewy kier.
3. prawy kier. .
W drugim:
1. Stacyjka
2. Wyjście na włącznik
3. Masa
W tym drugim kierunkowskaz startuje w cyklu: załączony/wyłączony
W dwupinowym startuje wyłączony/załączony.
--
Pzdr, GM
Suzuki DR 650 RSE :)